AnonymBruker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Krisebærblomsten skrev (11 minutter siden): Er du morgenfugl eller nattugle? jeg er nattugle😴 Ingen av delene😅midt på treet. Anonymkode: 1cabe...492 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Det varierer. Noen ganger legger jeg me klokka 8-9 og våkner rundt 4-5 andre ganger legger jeg meg på morgenkvisten og sover hele dagen. Det siste året har det vært mest av det første. 1 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Legger meg rundt 22:30-23:00 på hverdager og er oppe kl. 6. Det medfører jo at om jeg sover til 8 i helgen så føler jeg at jeg har sovet lenge. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Legger meg tidlig og står opp åtte hver dag som vanlig men det varierer veldig i grunn. 1 Siter
Sakura Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars stjernestøv skrev (1 time siden): Legger meg tidlig og står opp åtte hver dag som vanlig men det varierer veldig i grunn. Du var oppe i helle natt du og🤭nattugle 0 Siter
Glitter Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Legger meg ca kl 1930-2030 og sover som regel til 0730. Men i det siste har jeg i tillegg til mange oppvåkninger våknet 04-05 på natten til tross for Alimemazin, Truxal og Apodorm. Må sove litt mer en time eller to etter jeg har stått opp. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Krisebærblomsten skrev (3 timer siden): Du var oppe i helle natt du og🤭nattugle Ja sant det hehe, det er noe med det og å være oppe om natten 0 Siter
Sakura Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars stjernestøv skrev (16 minutter siden): Ja sant det hehe, det er noe med det og å være oppe om natten Ja, fin tid🙂snakker og leker litt med katten min om natta. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Krisebærblomsten skrev (12 timer siden): Ja, fin tid🙂snakker og leker litt med katten min om natta. Ja det se selskap i den 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.