Frigg Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Hvor mye bruker dere KI, og hva bruker dere den helst til? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Hver dag eller i hvert fall nesten hver dag. Jeg lurer ofte på ting og da spør jeg AI. Som oftest private spørsmål, men har også vært til hjelp i jobb. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Frigg skrev (2 timer siden): Hvor mye bruker dere KI, og hva bruker dere den helst til? Jeg planlegger og tenker på kjøkkenhagen for tiden og koser meg med å spørre Gemini om ulike ting og får masse svar - det er gøy! Så får jeg se da, om svarene er riktige eller om rådene jeg får er helt feil. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Jeg bruker ikke KI enda, men kommer til å gjøre det når den blir god nok til at jeg kan bestille en rap-acapella med stemmen til Grym Reaper fra Gravediggaz, som fremfører en refleksjon over positivismestridens betydning i akademia i 2026. 0 Siter
Lady HM Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Frigg skrev (3 timer siden): Hvor mye bruker dere KI, og hva bruker dere den helst til? Bruker ChatGPT til alt jeg tidligere brukte Google til 🙂 0 Siter
Grendel Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Jeg synes AI søker som dukker opp når jeg googler ofte er bra. Jeg bruker der ikke mye til dagligdagse ting. Det mest nyttige er i jobben. Alt fra PC spørsmål til programmering og faglige oppgaver. Det begynner å bli brukbart til transkripsjon og møtereferater. Jeg bruker det hver dag, og det er helt klart at man blir mer effektiv på en del ting. Det er vanskelig å si hvor mye. 0 Siter
Ekstra Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Bruker ulike former for KI hver dag i jobben til å besvare spørsmål, skrive utkast og/eller renskrive notater og eposter m.m., og ikke minst er CoPilot en racer på å gjenfinne ting jeg ikke husker hvor jeg har lagret eller skrevet. Bruker det også privat som en avansert googling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.