Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye bruker dere KI, og hva bruker dere den helst til?

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet

Hver dag eller i hvert fall nesten hver dag. Jeg lurer ofte på ting og da spør jeg AI. Som oftest private spørsmål, men har også vært til hjelp i jobb. 

Lillemus
Skrevet
Frigg skrev (2 timer siden):

Jeg planlegger og tenker på kjøkkenhagen for tiden og koser meg med å spørre Gemini om ulike ting og får masse svar - det er gøy! Så får jeg se da, om svarene er riktige eller om rådene jeg får er helt feil.

psykedeliker
Skrevet

Jeg bruker ikke KI enda, men kommer til å gjøre det når den blir god nok til at jeg kan bestille en rap-acapella med stemmen til Grym Reaper fra Gravediggaz, som fremfører en refleksjon over positivismestridens betydning i akademia i 2026.

Skrevet
Frigg skrev (3 timer siden):

Bruker ChatGPT til alt jeg tidligere brukte Google til 🙂 

Skrevet

Jeg synes AI søker som dukker opp når jeg googler ofte er bra.

Jeg bruker der ikke mye til dagligdagse ting. Det mest nyttige er i jobben. Alt fra PC spørsmål til programmering og faglige oppgaver. Det begynner å bli brukbart til transkripsjon og møtereferater.

Jeg bruker det hver dag, og det er helt klart at man blir mer effektiv på en del ting. Det er vanskelig å si hvor mye.

Skrevet

Alt mulig. Bruker den som coach til vektnedgang. 

stjernestøv
Skrevet

Spør en del. 

Skrevet

Bruker ulike former for KI hver dag i jobben til å besvare spørsmål, skrive utkast og/eller renskrive notater og eposter m.m., og ikke minst er CoPilot en racer på å gjenfinne ting jeg ikke husker hvor jeg har lagret eller skrevet. Bruker det også privat som en avansert googling.

Skrevet

Bruker det mye både i jobb og privat. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...