Sakura Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Nissen er med på lasset: Man ikke kan reise fra sine problemer. Problemet ligger i våre psykiske disposisjoner, og de har ved med oss uansett hvor vi er. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Krisebærblomsten skrev (3 timer siden): Nissen er med på lasset Jeg tok ikke nissen med på lasset da jeg flyttet, var ei som sa til meg "Husk at nissen følger med på lasset". Syns det var negativt og sa "Nei ikke denne nissen". 1 Siter
psykedeliker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Krisebærblomsten skrev (3 timer siden): Problemet ligger i våre psykiske disposisjoner, og de har ved med oss uansett hvor vi er. Nei, problemet ligger ikke alltid i våre "psykiske disposisjoner". 1 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Forfatter Skrevet 18. mars psykedeliker skrev (2 minutter siden): Nei, problemet ligger ikke alltid i våre "psykiske disposisjoner". Ja, du har rett i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.