Sakura Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars (endret) Seilersko er ikke min type sko nei. Endret 18. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Vendi Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Husker det var veldig populært da jeg var tenåring. Gikk ikke i annet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Krisebærblomsten skrev (16 minutter siden): Seilersko er ikke min type sko nei. "Alle" hadde seilersko på 80-tallet, det var superpop. Får man kjøpt det i dag? Man brukte selvfølgelig hvite tennissokker i skoene. 1 Siter
Vendi Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Lillemus skrev (Akkurat nå): "Alle" hadde seilersko på 80-tallet, det var superpop. Får man kjøpt det i dag? Man brukte selvfølgelig hvite tennissokker i skoene. Ja, hvite tennissokker hørte med 😆 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Aldri hatt. Selv om jeg var tenåring på 80-tallet. 0 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Forfatter Skrevet 18. mars Vendi skrev (1 time siden): Husker det var veldig populært da jeg var tenåring. Gikk ikke i annet. Det er populært nå og med den type sko. 0 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Forfatter Skrevet 18. mars Lillemus skrev (1 time siden): "Alle" hadde seilersko på 80-tallet, det var superpop. Får man kjøpt det i dag? Man brukte selvfølgelig hvite tennissokker i skoene. H&M på nett selger🙂 0 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Forfatter Skrevet 18. mars Worrisome_plenty skrev (1 minutt siden): Aldri hatt. Selv om jeg var tenåring på 80-tallet. Jeg var ungdom på 90-tallet husker ikke de skoa. 1 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Forfatter Skrevet 18. mars Vendi skrev (1 time siden): Ja, hvite tennissokker hørte med 😆 I brune sko🤭 0 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Forfatter Skrevet 18. mars Loafers og Slingbacks i lakk er og vårens nyheter på H&M. Ikke min typ skor de heller. 0 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Forfatter Skrevet 18. mars Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Loafers og Slingbacks i lakk er og vårens nyheter på H&M. Ikke min typ skor de heller. Ballerinasko er søte er populære i år og de. Jeg passer ikke den type sko. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Aldri hatt. Selv om jeg var tenåring på 80-tallet. Hehe, det var for sosser i Oslo og jeg hadde heller ikke. 1 Siter
Vendi Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Dorthe skrev (10 minutter siden): Hehe, det var for sosser i Oslo og jeg hadde heller ikke. Jeg har aldri vært soss, og jeg har aldri bodd i Oslo. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Da har du ikke visst hva som var regnet som stod soss i Oslo 😀 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Dorthe skrev (1 time siden): Hehe, det var for sosser i Oslo og jeg hadde heller ikke. Jeg var definitivt ikke soss, men hadde blå seilersko og her i Trondheim hadde nesten de fleste det. 0 Siter
Ekstra Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Hva er egentlig seilersko, menes type Docksides? Det hadde jeg selvfølgelig på sent syttitall eller tidlig åttitall, og var nok det mange ville betegnet som oslososs 😅 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.