AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Hvordan går man fram for å skjule tråder og innlegg fra en bestemt bruker? Anonymkode: 569a4...1ed 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan går man fram for å skjule tråder og innlegg fra en bestemt bruker? Anonymkode: 569a4...1ed Klikk på ditt eget navn opp til høyre, velg "Ignorerte brukere". Du kan ikke ignorere anonyme brukere forøvrig, kun de som bruker nick. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Å tusen takk, nå har jeg ignorert en jeg har irritert meg grønn på i mange måneder ❤ Anonymkode: 67c42...cc0 0 Siter
Sakura Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å tusen takk, nå har jeg ignorert en jeg har irritert meg grønn på i mange måneder ❤ Anonymkode: 67c42...cc0 Du kan kanskje forteller hvem dette er? vi voksne folk ingen tar seg nær🙂 0 Siter
Sakura Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å tusen takk, nå har jeg ignorert en jeg har irritert meg grønn på i mange måneder ❤ Anonymkode: 67c42...cc0 Dette er lurt og gjøre🙂har aldri gjort det jeg. 0 Siter
Sakura Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars (endret) De som har ignorert deg kan ikke se eller svare deg. Kan jeg svare bruker som har ignorert meg? Endret 19. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.