Gå til innhold

*TLF.samtalen


Gjest Tina

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har kjent en gutt snart i 1år,møtt 2ganger-han bor nemmlig i Gøteborg og jeg i Oslo.

Det som er mitt problem er hva jeg skal snakke med han om på tlf. syns det er så vansklig-blir så nervøs...

Noen tips til meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Novembermom

Fortelle han om norge, han kan fortelle om sin by, hva du holder på med, interesser, hobbyer osv.

Du kan f eks lage en liste som du har med deg når du skal snakke med han, så glemmer du ikke temaene. I tilfelle dere skulle slippe opp for ting å snakke om :o)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk - be ham om å liste opp sine topp 5-favoritter, så kanskje dere får et diskusjonstema

Film - har du sett noen gode i det siste?

Fotball - er han interessert i det? Da kan du jo spørre ham om det?

Barne-TV - Alltid et godt tema, alle liker å mimre om barne-TV fra de var små. Vi har jo hatt mye svensk barne-TV her i Norge

Drømmested - Spør hvor han helst ville reise, og hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...