Gå til innhold

Hva det eller de største røde flagg ved valg av partner?

Hva det eller de største røde flagg ved valg av partner?  

17 stemmer

1. 1. Hva det eller de største røde flagg ved valg av partner?

• Lite utdanning utover videregående skole
      4
    • Lav lønn
      1
    • Er trygdet
      3
    • Er overvektig
      4
    • Lite pen
      0
    • Bruker briller
      0
    • Har tynt hår/er skallet
      1
    • Har dårlig personlig hygiene
      13
    • Har det rotete hjemme
      5
    • Har det skittent hjemme
      11
    • Bryr seg ikke om klær og mote
      0
    • Er gamer
      5
    • Bruker mye tid på egne hobbyer
      0
    • Trener ikke
      0
    • Bryr seg ikke om hva hen spiser
      5
    • Uforenlige verdier, for eksempel politisk
      7
    • Uansvarlig økonomisk adferd
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan krysse av for flere alternativer.

Anonymkode: be73c...cfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 hours ago, Fru2020 said:

Manglende humor check

Tror det blir riktig å si ikke-kompatibel humor.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror det blir riktig å si ikke-kompatibel humor.

Hvis mannen ikke ler av vitsene mine har han ikke humor 😉

Skrevet

Det bekymrer meg en del dette med at "Er gamer" får såpass mange stemmer. Er det et rødt flagg å være nerd altså? :D

@Fru2020 jeg tar det overhode ikke personlig at noen ikke ler av vitsene mine. Jeg eier ikke humor. Inspirert av en annen tråd her, så kunne jeg f.eks. sagt at det er bra at Mette-Marit har sluttet å røyke, men hun suger tross alt en Prince i ny og ne likevel.

Det er dårlig humor :D 

Skrevet
ISW skrev (10 minutter siden):

Det bekymrer meg en del dette med at "Er gamer" får såpass mange stemmer. Er det et rødt flagg å være nerd altså? :D

@Fru2020 jeg tar det overhode ikke personlig at noen ikke ler av vitsene mine. Jeg eier ikke humor. Inspirert av en annen tråd her, så kunne jeg f.eks. sagt at det er bra at Mette-Marit har sluttet å røyke, men hun suger tross alt en Prince i ny og ne likevel.

Og der lo jeg godt...! 😂 Jeg har nok dårlig humor jeg også. ;) 

Skrevet
ISW skrev (5 timer siden):

Nei nei. Du har misforstått. Det er det som er god humor😅

Skrevet

@ISW Jeg vet at det sikkert finnes positive og velfungerende gamere, men storparten er ganske  stusselige individer. Hadde jeg hatt en datter som kom hjem med en gamer, hadde jeg blitt svært skeptisk. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

@ISW Jeg vet at det sikkert finnes positive og velfungerende gamere, men storparten er ganske  stusselige individer. Hadde jeg hatt en datter som kom hjem med en gamer, hadde jeg blitt svært skeptisk. 

Hvor mange gamere har du egentlig møtt?

Anonymkode: 5297d...c5d

psykedeliker
Skrevet
nachnoo skrev (5 minutter siden):

@ISW Jeg vet at det sikkert finnes positive og velfungerende gamere, men storparten er ganske  stusselige individer.

Hvor finner man statisikken for dette?

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvor mange gamere har du egentlig møtt?

Svært mange. 

Skrevet

Avhengighetspotensialet i gaming gjør meg veldig skeptisk. Har lest og hørt om så mange, særlig kvinner, som er eller har vært sammen med gamere, og det er nok for meg til å kalle det for rødt flagg. 

psykedeliker
Skrevet
knas skrev (4 minutter siden):

Avhengighetspotensialet i gaming gjør meg veldig skeptisk. Har lest og hørt om så mange, særlig kvinner, som er eller har vært sammen med gamere, og det er nok for meg til å kalle det for rødt flagg. 

Er det fortsatt ingen som kan vise meg statistikken for dette?

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (18 minutter siden):

Svært mange. 

Jeg er sammen med en tidligere gamer. Jeg vet ikke om han er stusselig, men jeg hater gaming som pesten nettopp fordi det gjorde samlivet vårt svært vanskelig og labert.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke om han er stusselig, men jeg hater gaming som pesten nettopp fordi det gjorde samlivet vårt svært vanskelig og labert.

Det er mange former for gaming. Hvordan vet du at det er aktiviteten som er problemet, og ikke personen?

Skrevet
psykedeliker skrev (53 minutter siden):

Hvor finner man statisikken for dette?

Tror du det finnes statistikk for alt?

Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det er mange former for gaming. Hvordan vet du at det er aktiviteten som er problemet, og ikke personen?

Ofte er de to ting nært knyttet til hverandre. 

psykedeliker
Skrevet
nachnoo skrev (Akkurat nå):

Tror du det finnes statistikk for alt?

Nei, men jeg forventer at når høyt utdannede fagfolk uttaler seg om noe er det på et bedre grunnlag enn anekdoter og personlige erfaringer.

psykedeliker
Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Ofte er de to ting nært knyttet til hverandre. 

Ofte, men ikke alltid. Korrelasjon medfører ikke kausalitet, etc.

Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Nei, men jeg forventer at når høyt utdannede fagfolk uttaler seg om noe er det på et bedre grunnlag enn anekdoter og personlige erfaringer.

1. Når det ikke finnes statistikk, må man ty til usikrere kilder. 
2. Det er helt ok så lenge man klargjør hva man bygger på for eksempel « Min erfaring er……»

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...