AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:56 Skrevet fredag kl 19:56 Eller er jeg bare veldig unormal? Anonymkode: f1bb3...e94 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:58 Skrevet fredag kl 19:58 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller er jeg bare veldig unormal? Anonymkode: f1bb3...e94 Jeg gjorde det da jeg var deprimert og skulle på jobb dagen etterpå. Anonymkode: bc1ba...535 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 19:59 Skrevet fredag kl 19:59 Jeg ligger aldri i sengen med klær på nei. Klærne jeg har hatt på meg ute og på jobb kan jeg virkelig ikke tenke meg å ha under dyna mi, der jeg skal ligge naken om natten. 0 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 20:06 Skrevet fredag kl 20:06 Det har hendt, men ikke ofte. Våknet en gang og lurte på hvor jeg var og hvordan jeg hadde kommet dit, så innså jeg at jeg var hjemme hos meg selv i min egen seng. Men aner fortsatt ikke hvordan jeg fant veien hjem kvelden før. 0 Siter
Alba Skrevet fredag kl 20:08 Skrevet fredag kl 20:08 (endret) Ja har på meg klær om natten ja. Føler meg ekkel om jeg er naken. I tillegg så fryser jeg hele tiden. Endret fredag kl 20:09 av Alba Skriveleif 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:12 Skrevet fredag kl 20:12 Jeg har pysj på men selvfølgelig ikke klær jeg har brukt utenfor huset. Anonymkode: fd882...a38 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:41 Skrevet fredag kl 20:41 32 minutes ago, Alba said: Ja har på meg klær om natten ja. Føler meg ekkel om jeg er naken. I tillegg så fryser jeg hele tiden. Tenktte på dags klær. Anonymkode: f1bb3...e94 0 Siter
Alba Skrevet fredag kl 20:56 Skrevet fredag kl 20:56 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tenktte på dags klær. Anonymkode: f1bb3...e94 Ja det også. Jeg må bare ha på klær. 0 Siter
XbellaX Skrevet fredag kl 21:21 Skrevet fredag kl 21:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller er jeg bare veldig unormal? Anonymkode: f1bb3...e94 Jeg skjønner ikke alle innleggene som handler om å gjøre noe, med påfølgende spørsmål om man er normal eller unormal om man gjør slik og sånn. Hvorfor er det relevant hva alle andre gjør? Så lenge du ikke skader andre, - gjør det som er ok for deg. Var jeg deg og ønsket å ha på meg klær når jeg sov, så hadde jeg kjøpt noen gode myke klær som var forbeholdt natt. Ala joggedress/fleece osv. 2 Siter
Worrisome_plenty Skrevet fredag kl 21:23 Skrevet fredag kl 21:23 Jeg går i forskjellige klær ute og inne. Inneklærene hender det jeg sover i. 0 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 21:31 Skrevet fredag kl 21:31 XbellaX skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det relevant hva alle andre gjør? Fordi det står i manus, det har jeg jo prøvd å forklare lenge. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:35 Skrevet fredag kl 21:35 Alba skrev (1 time siden): Ja har på meg klær om natten ja. Føler meg ekkel om jeg er naken. I tillegg så fryser jeg hele tiden. Kunne ikke falt meg inn å sove naken heller! Anonymkode: bc1ba...535 0 Siter
Ftss Skrevet fredag kl 21:45 Skrevet fredag kl 21:45 Det hender seg ja, men ikke over natten. 0 Siter
Lady HM Skrevet fredag kl 21:58 Skrevet fredag kl 21:58 Aldri med "uteklær", men det kan skje i koseklærne som bare brukes hjemme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:26 Skrevet fredag kl 23:26 1 hour ago, Lady HM said: Aldri med "uteklær", men det kan skje i koseklærne som bare brukes hjemme. Koseklær har jeg aldri hørt om? Anonymkode: f1bb3...e94 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:26 Skrevet fredag kl 23:26 1 hour ago, AnonymBruker said: Kunne ikke falt meg inn å sove naken heller! Anonymkode: bc1ba...535 Da må man skifte sengeklær annenhver dag, minst. Anonymkode: f1bb3...e94 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet fredag kl 23:40 Skrevet fredag kl 23:40 ALDRI med klær under dyna. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Da må man skifte sengeklær annenhver dag, minst. Anonymkode: f1bb3...e94 Hvorfor? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:41 Skrevet fredag kl 23:41 UtakknemligDiva skrev (Akkurat nå): ALDRI med klær under dyna. Hvorfor? Eh.. fordi tissen og rumpa di berører sengetøyet? 🤢 Anonymkode: 3ef3e...53f 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet fredag kl 23:42 Skrevet fredag kl 23:42 XbellaX skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke alle innleggene som handler om å gjøre noe, med påfølgende spørsmål om man er normal eller unormal om man gjør slik og sånn. Hvorfor er det relevant hva alle andre gjør? Så lenge du ikke skader andre, - gjør det som er ok for deg. Var jeg deg og ønsket å ha på meg klær når jeg sov, så hadde jeg kjøpt noen gode myke klær som var forbeholdt natt. Ala joggedress/fleece osv. Det er interessant å se. Ser noen her sier «inneklær». Jeg har bare klær. Rekker egentlig bare å dusje, kle på meg, jobb, hjem, og da skifter jeg ikke bare fordi jeg er hjemme, for jeg har bare få timer før jeg skal legge meg og opp igjen på jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.