Glitter Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Sover vanligvis uten klær. På psykiatrisk sover jeg med t-skjorte og truse. 0 Siter
laban Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Under dyna i senga sover jeg i T-trøye og underbukse. Hvis jeg sover med klær, er det fordi jeg sovner på sofaen eller i en stol. Da har jeg på meg joggebukse og (hvis det ikke er sommer) langermet skjorte i tillegg, men ingen dyne. 0 Siter
Lady HM Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Syntes jeans og t-shirt funker fint på sofaen. Anonymkode: f1bb3...e94 Fint for deg, jeg liker ikke det 😉 Men jeg forsøkte ikke å diskutere hva som var fasit for det som er mest behagelig, jeg synes det var rart at du ... oh, never mind, jeg gidder ikke! 0 Siter
krøll9 Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2026 den 20.56): Eller er jeg bare veldig unormal? Anonymkode: f1bb3...e94 Ikke veldig unormal. Men de fleste vil være enig i at man bør tilstrebe best mulig hygiene i tekstiler nære kroppen. Gjør det periodevis. Under depresjoner er skifte av klær rimelig langt ned på den ikke eksisterende prioritetslista. Har skjedd litt i det siste også fordi fokus har vært på utsiden av hjemmet. Resetter i morgen og starter på ny frisk. 0 Siter
Sakura Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2026 den 0.44): Jeg ligger meg i regnklær Anonymkode: 2ceac...25f Ditt valg🤭sikkert de som har på seg sko og i sengen. 0 Siter
Sakura Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Er veldig greit og sove med klær på tenk om det blir brann eller du blir alvorlig syk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Er veldig greit og sove med klær på tenk om det blir brann eller du blir alvorlig syk. Brann - jeg har tenkt den tanken, men da får jeg prøve å få med meg dyna ut av vinduet og tulle den rundt meg, vinduet er rett ved sengen og ut på veranda rett utenfor. Sykdom? Ambulansefolk har da virkelig sett det meste hva kropp angår. 1 Siter
Sakura Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Lillemus skrev (1 minutt siden): Brann - jeg har tenkt den tanken, men da får jeg prøve å få med meg dyna ut av vinduet og tulle den rundt meg, vinduet er rett ved sengen og ut på veranda rett utenfor. Sykdom? Ambulansefolk har da virkelig sett det meste hva kropp angår. Ja, beredskaps plan er lurt og ha🙂en vet aldri hva som kan skje med oss. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Ja, beredskaps plan er lurt og ha🙂en vet aldri hva som kan skje med oss. Kleskommodene mine er dessuten ved fotenden av sengen så med mindre det brenner på soverommet så rekker jeg å slenge på meg en truse og en t-skjorte. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.