Gå til innhold

Legger du deg ofte under dyna med klærne på?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eh..  fordi tissen og rumpa di berører sengetøyet? 🤢

Anonymkode: 3ef3e...53f

Med normal hygiene så bør det gå bra… men nå ligger man i sengen, sengetøyet gnir seg ikke inni der.

For å gjøre dette enda mer underholdene.. jeg har fått mensen om natten, utslitt av smerter, ikke orket å stå opp for å fikse det… sov helt greit selv om jeg visste jeg sov med blod i senga😉 så er det bare å kjøre det i vaskemaskinen

Endret av UtakknemligDiva
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger meg i regnklær

Anonymkode: 2ceac...25f

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (4 timer siden):

Med normal hygiene så bør det gå bra… men nå ligger man i sengen, sengetøyet gnir seg ikke inni der.

For å gjøre dette enda mer underholdene.. jeg har fått mensen om natten, utslitt av smerter, ikke orket å stå opp for å fikse det… sov helt greit selv om jeg visste jeg sov med blod i senga😉 så er det bare å kjøre det i vaskemaskinen

Det var litt TMI. 

Anonymkode: 449c1...728

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Eller er jeg bare veldig unormal?

Anonymkode: f1bb3...e94

Jeg vil si det er unormalt å legge seg under dyna med klærne man går i om dagen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Altså - selv om jeg ligger naken så ligger jeg ikke akkurat og jukker dyna opp i rumpa og godsakene?! Og skulle det nå komme en dråpe urin eller litt utflod på lakenet mitt, så overlever jeg det helt fint. Tøy (med unntak av truse under mensen) er helt uaktuelt under dyna for min del. Da får jeg i alle fall ikke sove, unntaket er ulltrøye og longs på iskalde netter på hytta, men det forsvinner som regel i løpet av kort tid det også, når man blir varm.

Skifter du sengetøy etter hver gang du har hatt samleie også, i tilfelle det er en usynlig flekk på lakenet ditt?

stjernestøv
Skrevet

Jeg sovner med natt trøye men under flommen sov jeg med klær på i tilfelle vi skulle bli evakuert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet ikke med deg, men jeg har ikke avføring på rumpa.

Anonymkode: 21753...c32

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke med deg, men jeg har ikke avføring på rumpa.

Anonymkode: 21753...c32

Nettopp. Det hender jo at man vasker seg, også nedentil, liksom! I min verden er det mer urenslig å legge seg i under dyna i de samme klærne som man bruker på jobb og ute blant folk enn å ligge naken under sengetøyet sitt. 

Skrevet
Grendel skrev (4 timer siden):

Jeg vil si det er unormalt å legge seg under dyna med klærne man går i om dagen.

Enig. Det er unormalt. 

Men om man liker å sove med eller uten noen form for nattøy er like normalt begge deler. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Koseklær har jeg aldri hørt om?

Du har aldri hørt om koseklær, faktisk 🤣

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (17 minutter siden):

Mitt liv består av 90 % koseklær 🥰

Anonymkode: fd882...a38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Mitt liv består av 90 % koseklær 🥰

Anonymkode: fd882...a38

Koseklær er deilig, men jeg føler meg sjuskete i det. Går alltid i jeans og bluse.

Anonymkode: bc1ba...535

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk hæler å ligge naken i senga. Personlig synes jeg det er ubehagelig. Sokker, bokser og t skjorte er ett minimum for meg. Om vinteren treningsbukse i bomull i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet

Blir det ikke ekstremt varmt og klamt med klær på under dyna? 

Jeg vil ha kun luft mellom dyna og meg når jeg sover. Og jeg sover alltid med vinduet åpent. Jeg elsker å sove når det er mange minusgrader ute, da har jeg et pledd over dyna, og puster inn masse deilig frisk oksygen mens jeg er akkurat passe varm og god, naken, under dyna. 

Anonymkode: 9ab01...68c

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Lady HM said:

Har jeg aldri brukt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har jeg aldri brukt.

Nei, det er nå en fair ting 🙂 Men jeg synes fortsatt det er rart å aldri ha hørt om koseklær!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir det ikke ekstremt varmt og klamt med klær på under dyna? 

Jeg vil ha kun luft mellom dyna og meg når jeg sover. Og jeg sover alltid med vinduet åpent. Jeg elsker å sove når det er mange minusgrader ute, da har jeg et pledd over dyna, og puster inn masse deilig frisk oksygen mens jeg er akkurat passe varm og god, naken, under dyna. 

Anonymkode: 9ab01...68c

Dette kunne godt vært skrevet av meg! 😁 Klarer ikke klær som strammer, krøller seg og smyger seg inn plasser de ikke skal, når jeg sover.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Lady HM said:

Nei, det er nå en fair ting 🙂 Men jeg synes fortsatt det er rart å aldri ha hørt om koseklær!

Er de vanlige klærne SÅ ubehagelige å ha på seg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er de vanlige klærne SÅ ubehagelige å ha på seg?

Eh, jeg kommenterte at jeg synes det er rart at du ikke har hørt om om koseklær siden det var det du skrev. 

Men ja, jeg synes ikke det er behagelig å slenge på sofaen med jeans og bluse, så jeg bruker koseklær når jeg er hjemme.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutes ago, Lady HM said:

Eh, jeg kommenterte at jeg synes det er rart at du ikke har hørt om om koseklær siden det var det du skrev. 

Men ja, jeg synes ikke det er behagelig å slenge på sofaen med jeans og bluse, så jeg bruker koseklær når jeg er hjemme.

Syntes jeans og t-shirt funker fint på sofaen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...