stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg prøver å tenke at alle skal dø og ingen vet når og la karma ta seg av det, men jeg kan bli så frustrert noen ganger at jeg får lyst å si ifra om ting. Til vanlig bare jatter jeg med om ting selv om jeg vet at det er løgn men hva hjelper det å si ifra? Det tar jo aldri slutt så for min egen fred jatter jeg med, hjelper det å meditere? Jeg vil ikke ha drama. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (7 minutter siden): Jeg prøver å tenke at alle skal dø og ingen vet når og la karma ta seg av det, men jeg kan bli så frustrert noen ganger at jeg får lyst å si ifra om ting. Til vanlig bare jatter jeg med om ting selv om jeg vet at det er løgn men hva hjelper det å si ifra? Det tar jo aldri slutt så for min egen fred jatter jeg med, hjelper det å meditere? Jeg vil ikke ha drama. Det trenger ikke å bli drama selv om du sier meningen din. Anonymkode: ebc70...09d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 32 minutter siden Forfatter Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det trenger ikke å bli drama selv om du sier meningen din. Anonymkode: ebc70...09d Jo det er akkurat det det blir, vet av erfaring det. Kan ikke si en dritt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden stjernestøv skrev (19 minutter siden): Jo det er akkurat det det blir, vet av erfaring det. Kan ikke si en dritt. Sett deg i respekt ved å si hva du mener! Anonymkode: ebc70...09d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10 minutter siden Forfatter Skrevet 10 minutter siden Men det er utrolig utmattende å holde det inni seg og ikke kunne si noe, burde jeg bare få det ut og bli i konflikt med mine brødre? Kutte kontakten kanskje? Men jeg må jo ha kontakt med dem pga mine foreldre og informere dem, jeg står som nærmeste pårørende. Er oppvokst til å tie om alt, har ikke lyst å fortsette med det for å holde husfreden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9 minutter siden Forfatter Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sett deg i respekt ved å si hva du mener! Anonymkode: ebc70...09d Ja har lyst til det egentlig. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Indre ro: Hør på musikk, syng, skriv ned tanker, les ei bok, tegne eller male, gåtur, ring en venn, se på tv, yoga. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.