Gå til innhold

Hvordan finner man indre ro?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg prøver å tenke at alle skal dø og ingen vet når og la karma ta seg av det, men jeg kan bli så frustrert noen ganger at jeg får lyst å si ifra om ting. Til vanlig bare jatter jeg med om ting selv om jeg vet at det er løgn men hva hjelper det å si ifra? Det tar jo aldri slutt så for min egen fred jatter jeg med, hjelper det å meditere? Jeg vil ikke ha drama. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Jeg prøver å tenke at alle skal dø og ingen vet når og la karma ta seg av det, men jeg kan bli så frustrert noen ganger at jeg får lyst å si ifra om ting. Til vanlig bare jatter jeg med om ting selv om jeg vet at det er løgn men hva hjelper det å si ifra? Det tar jo aldri slutt så for min egen fred jatter jeg med, hjelper det å meditere? Jeg vil ikke ha drama. 

Det trenger ikke å bli drama selv om du sier meningen din.

Anonymkode: ebc70...09d

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det trenger ikke å bli drama selv om du sier meningen din.

Jo det er akkurat det det blir, vet av erfaring det. Kan ikke si en dritt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (19 minutter siden):

Jo det er akkurat det det blir, vet av erfaring det. Kan ikke si en dritt. 

Sett deg i respekt ved å si hva du mener!

Skrevet

Men det er utrolig utmattende å holde det inni seg og ikke kunne si noe, burde jeg bare få det ut og bli i konflikt med mine brødre? Kutte kontakten kanskje? Men jeg må jo ha kontakt med dem pga mine foreldre og informere dem, jeg står som nærmeste pårørende. Er oppvokst til å tie om alt, har ikke lyst å fortsette med det for å holde husfreden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sett deg i respekt ved å si hva du mener!

Ja har lyst til det egentlig. 

Krisebærblomsten
Skrevet

Indre ro: Hør på musikk, syng, skriv ned tanker, les ei bok, tegne eller male, gåtur, ring en venn, se på tv, yoga.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...