Gå til innhold

Hva kan skje nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er relativt nyutdannet lærer og har jobbet to år i to forskjellige vikariater, på to forskjellige skoler i Oslo. Til høsten må jeg igjen søke ny jobb da det ikke er sikkert at jeg kan fortsette her jeg er nå. Det er over 200 som har søkt jobb her neste skoleår.. Jeg må si jeg allerede begynner å bli sliten av dette. Det er frustrerende å ikke vite om man har jobb neste år eller ikke. Sannsynligvis blir det nok et vikariat igjen på en tredje skole, men sånn som det er i Oslo i dag, så er det 200-300 søkere til hver utlyste stilling. 

Jeg var så dum naiv at jeg kjøpte leilighet sammen med kjæresten min for to år siden, siden jeg trodde det skulle være lett å få jobb som lærer. 

HVIS det skulle vise seg at jeg ikke får jobb neste skoleår, hva skjer da? Kommer NAV til å hjelpe på noe vis? Kan de hjelpe til med å betale boliglånet? Er redd. 

Anonymkode: b460f...e4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er relativt nyutdannet lærer og har jobbet to år i to forskjellige vikariater, på to forskjellige skoler i Oslo. Til høsten må jeg igjen søke ny jobb da det ikke er sikkert at jeg kan fortsette her jeg er nå. Det er over 200 som har søkt jobb her neste skoleår.. Jeg må si jeg allerede begynner å bli sliten av dette. Det er frustrerende å ikke vite om man har jobb neste år eller ikke. Sannsynligvis blir det nok et vikariat igjen på en tredje skole, men sånn som det er i Oslo i dag, så er det 200-300 søkere til hver utlyste stilling. 

Jeg var så dum naiv at jeg kjøpte leilighet sammen med kjæresten min for to år siden, siden jeg trodde det skulle være lett å få jobb som lærer. 

HVIS det skulle vise seg at jeg ikke får jobb neste skoleår, hva skjer da? Kommer NAV til å hjelpe på noe vis? Kan de hjelpe til med å betale boliglånet? Er redd. 

Anonymkode: b460f...e4e

Du kan få arbeidsledighetstrygd fra NAV om du står uten jobb.

Anonymkode: 761aa...7c6

AnonymBruker
Skrevet

Dagpenger.

Anonymkode: aa248...e5e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...