Sakura Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Prins Henry, hertug av Sussex (Harry) har og en fortid med et utagerende liv. Mye likheter som med Marius Borg Høiby. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Prins Henry, hertug av Sussex (Harry) har og en fortid med et utagerende liv. Mye likheter som med Marius Borg Høiby. Må en kun være kongelig for å ha hatt utagerende fortid? Jeg har selv hatt utagerende fortid. Anonymkode: 2e450...0bc 0 Siter
Sakura Skrevet 21. mars Forfatter Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må en kun være kongelig for å ha hatt utagerende fortid? Jeg har selv hatt utagerende fortid. Anonymkode: 2e450...0bc Nei, jeg tenker kun på de kongelige og dette live. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Krisebærblomsten skrev (56 minutter siden): Nei, jeg tenker kun på de kongelige og dette live. Nå er ikke Marius kongelig, og jeg er rimelig sikker på at han har gjort mye verre ting enn prins Harry. Anonymkode: 2c676...5da 0 Siter
Sakura Skrevet 21. mars Forfatter Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nå er ikke Marius kongelig, og jeg er rimelig sikker på at han har gjort mye verre ting enn prins Harry. Anonymkode: 2c676...5da Sikkert det. 0 Siter
Sakura Skrevet 21. mars Forfatter Skrevet 21. mars (endret) Lady HM skrev (1 time siden): Skal du begynne å synse om han også nå da? Synse om alle mulig temaer jeg. Endret 21. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Det er ikke sammenlignbart. Prins Harry har ikke voldtatt noen eller gjort noen noe vondt så vidt vi vet. Bortsett da fra dem han har drept i krig. Anonymkode: 941cd...02d 0 Siter
Sakura Skrevet 22. mars Forfatter Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke sammenlignbart. Prins Harry har ikke voldtatt noen eller gjort noen noe vondt så vidt vi vet. Bortsett da fra dem han har drept i krig. Anonymkode: 941cd...02d Det har vært noen skandaler med han og gjennom tidene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.