Worrisome_plenty Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars (endret) Hvis du leverer 1 lottokupong med 10 rekker 1 gang i uka, hver uke i 10 år så har du 0,01 % sjangse for å vinne 7 rette. Dette vil på dagens prisnivå koste deg 26000 kroner. Norsk tipping selger luftslott dyrt. Endret 22. mars av Worrisome_plenty 1 Siter
Fru2020 Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Men sjansen for å vinne er mye større når man faktisk kjøper lodd. 3 Siter
ISW Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Worrisome_plenty skrev (13 timer siden): Hvis du leverer 1 lottokupong med 10 rekker 1 gang i uka, hver uke i 10 år så har du 0,01 % sjangse for å vinne 7 rette. Dette vil på dagens prisnivå koste deg 26000 kroner. Norsk tipping selger luftslott dyrt. Sjansen er ca 1:530.000 pr kupong, og 10 år er (ca) 530 uker. Det vil si 1:1000 eller 0,1% sjanse. Men ellers enig med deg. 1 Siter
Grendel Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Jeg tenker det er opium for folket. Man må gjerne tippe lotto, men vær klar over at du kjøper spenningen og drømmen om å bli rik. Hvis du faktisk ønsker å ha mye penger så må du gjøre noe annet. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars 6 minutes ago, Grendel said: Jeg tenker det er opium for folket. Man må gjerne tippe lotto, men vær klar over at du kjøper spenningen og drømmen om å bli rik. Hvis du faktisk ønsker å ha mye penger så må du gjøre noe annet. Spille på børsen? Anonymkode: 8c87f...283 0 Siter
Grendel Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Spille på børsen? Anonymkode: 8c87f...283 Det er bedre, men først og fremst jobbe. Jeg ser på det som en litt naiv guttedrøm at man skal bli rik av å bare investere og ikke jobbe. 0 Siter
ISW Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Grendel skrev (29 minutter siden): Jeg ser på det som en litt naiv guttedrøm at man skal bli rik av å bare investere og ikke jobbe. Jeg er helt enig. Du kan bli litt rik på å ha en jobb innenfor en godt betalt sektor (f.eks. med utdannelse siv.ing, siv.øk, jurist, tannlege, lege) Du kan bli litt rikere hvis du starter et foretak selv innenfor disse yrkene Du kan bli rik hvis du har en ide og starter noe for deg selv som ikke finnes i dag. Men du løper en risiko for å gå konkurs 20 ganger pr gang du faktisk lykkes. Men å tro at akkurat du skal bli søkkrik ved å investere i børsnoterte selskaper, daytrading, etc - det går an, men det skjer ekstremt sjeldent. Det er en guttedrøm for mange, men ekstremt urealistisk. Da hadde jeg heller satset på Lotto. 2 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 22. mars Forfatter Skrevet 22. mars (endret) ISW skrev (2 timer siden): Sjansen er ca 1:530.000 pr kupong, og 10 år er (ca) 530 uker. Det vil si 1:1000 eller 0,1% sjanse. Men ellers enig med deg. Ops, det var jo en pinlig feil. Men fortsatt håpløse odds. 0,097% er rett da. Rundet opp til 0,1. en tusendels sjanse. Endret 22. mars av Worrisome_plenty 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 22. mars Forfatter Skrevet 22. mars Fru2020 skrev (17 timer siden): Men sjansen for å vinne er mye større når man faktisk kjøper lodd. Ja når du kjøper 1 kupong a 10 rekker en gitt lørdag har du 0,000192308 større sjanse for å bli millionær enn en som ikke tipper. Hvis jeg har brukt kalkulatoren rett. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Ja når du kjøper 1 kupong a 10 rekker en gitt lørdag har du 0,000192308 større sjanse for å bli millionær enn en som ikke tipper. Hvis jeg har brukt kalkulatoren rett. Det er fremdeles en større sjanse enn om du ikke spiller😉 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 22. mars Forfatter Skrevet 22. mars Fru2020 skrev (12 minutter siden): Det er fremdeles en større sjanse enn om du ikke spiller😉 Glasset ditt er halvt fullt altså. Vel den som ikke spiller sitter med 50 lappen hvert forsøk koster. Jeg tippet lotto, eurojackpot, nabolaget og joker helt frem til i går. Det har jeg gjort lenge, men så begynte jeg å regne på det… 0 Siter
Fru2020 Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Glasset ditt er halvt fullt altså. Vel den som ikke spiller sitter med 50 lappen hvert forsøk koster. Jeg tippet lotto, eurojackpot, nabolaget og joker helt frem til i går. Det har jeg gjort lenge, men så begynte jeg å regne på det… Absolutt halvt fullt. Jeg har også regnet på det. Jeg spiller for 50 kr uken. En del av de pengene går til enkeltpersoner som får livet endret. En stor del går også til byggingen av idrettsanlegg rundt omkring i landet. Jeg har på flere områder i livet fått opplevd at tippemidlene har kommet veldig godt med. Da jeg ledet en mental helse forening kom grasrotandelen godt med. Så jeg tenker at pengene går til noe godt og jeg får leve i håpet. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 22. mars Forfatter Skrevet 22. mars Jeg gir litt til veldedighet jeg også. Men der går 100% til saken. Men for all del. Fru2020 skrev (1 time siden): Absolutt halvt fullt. Jeg har også regnet på det. Jeg spiller for 50 kr uken. En del av de pengene går til enkeltpersoner som får livet endret. En stor del går også til byggingen av idrettsanlegg rundt omkring i landet. Jeg har på flere områder i livet fått opplevd at tippemidlene har kommet veldig godt med. Da jeg ledet en mental helse forening kom grasrotandelen godt med. Så jeg tenker at pengene går til noe godt og jeg får leve i håpet. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Jeg gir litt til veldedighet jeg også. Men der går 100% til saken. Men for all del. Jeg gir også månedlige bidrag til veldedighe organisasjoner. Lotto er mest for gøy. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.