Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 livet hva er livet? er livet det å bruke dagene på å prøve takle vonde tanker? prøve skyve ting unna? bruke all energi på det?og så kræsj..så klarer man det ikke likevel.. alt hoper seg sammen er livet det å våkne hver dag med vondt i hele kroppen? og det eneste som hjelper når man sitter med de vonde tankene er å tenke på døden at jeg kan bli fri få fred og ingen kan nekte meg det lengte lengte etter fred.. men fremdeles må man forsette i livet er det det som er livet?? plis fortell meg noen.. hva er vitsen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49983-velge-livet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hei! hvis du vil vite hva som er meningen med livet, så kan jeg gi deg et av mine mål: å ha følelsen av å leve et godt liv kan jeg få gjette hva du vil legge i "et godt liv"? takk... jeg tipper: å kunne våkne de aller fleste morgener og ha på følelsen at det blir en god dag... slippe nedturer... slippe angst og psykisk smerte... slippe at hver dag er en kamp mot en selv... en kamp mot et dødsønske... å kunne forholde seg til andre mennesker og ha følelsen av å høre til... kanskje til og med strekke hendene mot himmelen og juble av glede over å være til... har jeg rett? kanskje ikke i alt, men i noe... og vet du en ting? alt dette er faktisk mulig... jeg tok et valg, jeg måtte ta et valg, og jeg valgte livet og jeg har ikke angret... ja, det er tøfft og tungt, men jeg ser at det er verdt det. jeg ser at hvert lille skritt jeg tar i riktig retning, er et skritt nærmere den dagen jeg har følelsen av å leve et godt liv.. jeg har vært der du er og det er en vei ut, men du må finne den i deg selv hva ønsker du? har du noen mål du vil nå? er det realistiske mål? har du noen du kan snakke med? jeg er sikker på at det er mange som vil hjelpe deg om du lar de få lov, lar du de få lov? og... er du ærlig overfor deg selv? vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49983-velge-livet/#findComment-195087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.