AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Har de et oppmerksomshetsbehov? Anonymkode: 4725c...14b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Det tror jeg flere av dem har. Samtidig tror jeg også at noen har behov for å føle seg bedre enn andre ved å rakke ned på influensere. Anonymkode: 5bd9c...189 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Sykt godt betalt for de som klarer seg i hvert fall. Anonymkode: 6af34...eea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sykt godt betalt for de som klarer seg i hvert fall. Anonymkode: 6af34...eea Ja, men hvorfor interesser det følgerne å lese om livet deres? De fleste av oss har vell ikke behov for å framstå som et forbilde for andre. Anonymkode: 4725c...14b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Og de er med i kjendis programmer, jeg aner ikke hvem de er. Følger ikke med på det der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars stjernestøv skrev (23 minutter siden): Og de er med i kjendis programmer, jeg aner ikke hvem de er. Følger ikke med på det der. Men hva gir det dem? Trenger de å bli sett og føle seg viktig, eller er de ensomme? Anonymkode: 4725c...14b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hva gir det dem? Trenger de å bli sett og føle seg viktig, eller er de ensomme? Anonymkode: 4725c...14b Hvorfor er det så viktig for deg å finne noe negativt med influenserne? Anonymkode: 5bd9c...189 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hva gir det dem? Trenger de å bli sett og føle seg viktig, eller er de ensomme? Anonymkode: 4725c...14b De vil være viktige og kjendiser men de er jo ikke det for alle. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det så viktig for deg å finne noe negativt med influenserne? Anonymkode: 5bd9c...189 Fordi du skal ha noe å spørre om? Anonymkode: 4725c...14b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars stjernestøv skrev (6 minutter siden): De vil være viktige og kjendiser men de er jo ikke det for alle. Ja, ikke sant. Anonymkode: 4725c...14b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi du skal ha noe å spørre om? Anonymkode: 4725c...14b Er det et behov du har, at du føler deg bedre med deg selv hvis du kan heve deg over influensere? Anonymkode: 5bd9c...189 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det et behov du har, at du føler deg bedre med deg selv hvis du kan heve deg over influensere? Anonymkode: 5bd9c...189 Nei, det har jeg ikke, men du føler deg kanskje truffet selv? Anonymkode: 4725c...14b 0 Siter
Babette Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men hva gir det dem? Trenger de å bli sett og føle seg viktig, eller er de ensomme? Anonymkode: 4725c...14b De lever jo av oppmerksomhet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Babette skrev (1 minutt siden): De lever jo av oppmerksomhet. Ja, de gjør jo det. Anonymkode: 4725c...14b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ja, men hvorfor interesser det følgerne å lese om livet deres? De fleste av oss har vell ikke behov for å framstå som et forbilde for andre. Anonymkode: 4725c...14b Jo det tror jeg mange har. Jeg tror også du undervurderer den økonomiske biten og det nettverket man kan bli en del av, de mulighetene som åpner seg (tv/radio osv). Anonymkode: 6af34...eea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo det tror jeg mange har. Jeg tror også du undervurderer den økonomiske biten og det nettverket man kan bli en del av, de mulighetene som åpner seg (tv/radio osv). Anonymkode: 6af34...eea En ting kan vi vell bli enige om, og det er vel at de har et oppmerksomhetsbehov Anonymkode: 4725c...14b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, det har jeg ikke, men du føler deg kanskje truffet selv? Anonymkode: 4725c...14b Jeg er ikke influenser. Jeg bare biter meg merke i at du har et behov for å finne noe negativt med influensere, og lurer på hva det behovet bunner i. Anonymkode: 5bd9c...189 0 Siter
Anonymos Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Ingen mennesker er født helt uten et visst oppmerksomhetbehov. Det er helt naturlig å ønske å bli sett og få validert den man er eller det man driver med. At den jevne influenser har et større oppmerksomhetsbehov enn oss vanlig dødelige, det tviler jeg ikke på. Så er det vel også slik at det økonomiske spiller inn, som en annen nevnte. Jeg kan se for meg at influensere også blir lei av å dele om seg og sitt hele tiden, og at de kanskje syns de deler for mye, men når man får et par hundre tusen i måneden for å gjøre det så blir det plutselig verdt det likevel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En ting kan vi vell bli enige om, og det er vel at de har et oppmerksomhetsbehov Anonymkode: 4725c...14b Det har vi alle. Du har mange influensere som pusher produktet de er opptatt av og brenner for (være seg mat/musikk/klær osv.) mye mer enn seg selv og sitt privatliv. Anonymkode: 6af34...eea 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.