AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars For å ha sex med dem. Sexen var ikke viktig for meg, det var det bekreftelsen som var. Hvordan har det vært for deg? Anonymkode: 7bc32...af8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du var tenåring mao? Anonymkode: 79730...fbf Ja, er alle tenåringer for det meste slik? Anonymkode: 7bc32...af8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Mange som har det slikt. Og dem som er gift og er i forhold kan ha sex med andre for å få bekreftelser, for dem får ikke bekreftelser fra sin halvdel. Anonymkode: ca84a...127 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange som har det slikt. Og dem som er gift og er i forhold kan ha sex med andre for å få bekreftelser, for dem får ikke bekreftelser fra sin halvdel. Anonymkode: ca84a...127 Ja, riktig. Det er helt ut av min karakter å "drive på slik". Jeg var så stille og forsiktig. Men drakk masse alkohol og ble modigere av det. Anonymkode: 7bc32...af8 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, er alle tenåringer for det meste slik? Anonymkode: 7bc32...af8 Nei, jeg tror ikke alle tenåringer er slik, men helt uvanlig er det sikkert ikke. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Lillemus skrev (8 minutter siden): Nei, jeg tror ikke alle tenåringer er slik, men helt uvanlig er det sikkert ikke. Det stemmer nok som du sier. Det var noe desperat over det fra min side. Anonymkode: 7bc32...af8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det stemmer nok som du sier. Det var noe desperat over det fra min side. Anonymkode: 7bc32...af8 Kjenner flere som var sånn, både gutter og jenter. Var om å gjøre å ha mest mulig forhold og sex. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars stjernestøv skrev (1 time siden): Kjenner flere som var sånn, både gutter og jenter. Var om å gjøre å ha mest mulig forhold og sex. Godt å høre at det ikke bare var meg😅 Anonymkode: 7bc32...af8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt å høre at det ikke bare var meg😅 Anonymkode: 7bc32...af8 Nei du var nok ikke alene om det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Det er nok veldig vanlig. Var guttegærne jenter i klassen min også. Anonymkode: 9c05b...d03 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok veldig vanlig. Var guttegærne jenter i klassen min også. Anonymkode: 9c05b...d03 Stemmer😅 Anonymkode: 7bc32...af8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok veldig vanlig. Var guttegærne jenter i klassen min også. Anonymkode: 9c05b...d03 Jeg var guttegærn på et vis, men det eneste jeg ønsket av dem var å bli sett. Slik er det vel for alle? Ts Anonymkode: 7bc32...af8 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars stjernestøv skrev (4 timer siden): Kjenner flere som var sånn, både gutter og jenter. Var om å gjøre å ha mest mulig forhold og sex. Ja, ifølge manus er det slik det skal være. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.