Gå til innhold

Hva gjør dere på rommet når dere er innlagt på psykiatrisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har med pc så ser stort sett på netflix, ellers bruker jeg den til å skrive tekster/dagbok og er her inne. 

Anonymkode: 8ef6d...03e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har med pc så ser stort sett på netflix, ellers bruker jeg den til å skrive tekster/dagbok og er her inne. 

Da jeg var innlagt på DPS lå jeg bare i sengen.

Anonymkode: 51fcc...ad0

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lå i sengen og hørte på musikk. 

Skrevet

Jeg puslet puslespill av og til. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva er du innlagt for?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er du innlagt for?

Depresjon og suicidalitet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Depresjon og suicidalitet.

Det er fint at du klarer å skrive når du er så langt nede!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fint at du klarer å skrive når du er så langt nede!

For ett idiotisk svar!

Anonymkode: 9e0a7...44e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For ett idiotisk svar!

Anonymkode: 9e0a7...44e

?? Det er jo positivt at vedkommende klarer å skrive ned tanker og følelser i denne vanskelige situasjonen.

Skrevet
munchin skrev (Akkurat nå):

?? Det er jo positivt at vedkommende klarer å skrive ned tanker og følelser i denne vanskelige situasjonen.

Jeg oppfattet utsagnet sarkastisk. Men skal være forsiktig med å påstå det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forsøkte å være minst mulig på rommet, men heller sitte i fellesrommet når jeg klarte, eller på et av de andre rommene. Stirret mest ut i luften, men var i alle fall ikke helt alene.

Hvis jeg var på rommet så stirret jeg mest i veggen. Var jeg litt bedre så forsøkte jeg å surfe på telefonen og høre på musikk. 

Anonymkode: 207fc...3b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg forsøkte å være minst mulig på rommet, men heller sitte i fellesrommet når jeg klarte, eller på et av de andre rommene. Stirret mest ut i luften, men var i alle fall ikke helt alene.

Hvis jeg var på rommet så stirret jeg mest i veggen. Var jeg litt bedre så forsøkte jeg å surfe på telefonen og høre på musikk. 

Anonymkode: 207fc...3b3

Jeg synes det var vanskelig å være rundt andre, så jeg foretrakk rommet. Stirret i veggen.

Skrevet (endret)

Er ikke så mye på rommet. Sitter i gangen og stirrer i veggen. Noen ganger snakker de ansatte med meg, men jeg svarer bare kort. Ja, åja, hm osv. Så blir ingen samtale. 

Nå har jeg kontinuerlig tilsyn så snakker litt med den som er på rommet med meg. 

Endret av Glitter
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Er ikke så mye på rommet. Sitter i gangen og stirrer i veggen. Noen ganger snakker de ansatte med meg, men jeg svarer bare kort. Ja, åja, hm osv. Så blir ingen samtale. 

Nå har jeg kontinuerlig tilsyn så snakker litt med den som er på rommet med meg. 

Får du ikke sove på kvelden heller? Du som pleier å legge deg tidlig.

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (2 timer siden):

Jeg oppfattet utsagnet sarkastisk. Men skal være forsiktig med å påstå det. 

En lege sa til meg: Det er fint at du klarer å jogge litt når du har det så tungt. Litt i samme gate.  Oppfattet ikke det som sarkastisk.  Men tonefall og kroppsspråk har jeg mye å si og det mister man her.

Anonymkode: 0c6d9...a6a

Skrevet
munchin skrev (6 timer siden):

Får du ikke sove på kvelden heller? Du som pleier å legge deg tidlig.

Sovner på kvelden, men våkner tidlig uansett. I går la jeg meg kl 23, men likevel våknet jeg lys våken kl 04. Nå når jeg har forfølge så har jeg ikke det minste noen å snakke med. 

AnonymBruker
Skrevet

Strikker, leser, spiller minecraft hvis jeg har PC, eller wordfeud på mobil. 

Anonymkode: 8a605...29b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...