Retttilverdighet Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Hei! På min nettside deler jeg min erfaring med nakenvisitasjon, en hendelse som har satt spor i meg i mange år etter. I mitt tilfelle skjedde det da jeg ringte i håp om hjelp, og opplevde noe jeg ikke hadde ventet. Jeg ønsker å åpne for at de som har hatt en lignende erfaring, og som føler seg komfortable med det, kan dele hvordan det eventuelt har påvirket dem psykisk, både på kort og lang sikt. Noen ganger kan det også være fint å ikke gå i detaljer om hendelsen som kan være triggende for enkelte, men å istedet sette noen få ord på følelsen eller eventuelle konsekvenser. Nettside: Retttilverdighet.eu Endret 1 time siden av Retttilverdighet 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvilken lovhjemmel lå til grunn for dette tiltaket? 0 Siter
Retttilverdighet Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) psykedeliker skrev (7 minutter siden): Hvilken lovhjemmel lå til grunn for dette tiltaket? Vet ikke. De sa ingenting om det. Jeg var redd og turte ikke stå noe i mot det de sa. Jeg prøvde gjøre alt for å gjøre jobben deres så enkel og effektiv som mulig da jeg hadde respekt og tro på de, var høflig, men var i en frys/sjokk tilstand. Jeg vet bare jeg ringte i håp om hjelp, og ble utsatt for noe inngripende. Gjerningsmann løp vekk da jeg fikk tak i telefonen min igjen. Eneste jeg har fått høre av en politi betjent i ettertid var at jeg aldri gjorde noen feil. Ikke noe mer enn det. Endret 1 time siden av Retttilverdighet 0 Siter
psykedeliker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Retttilverdighet skrev (32 minutter siden): De sa ingenting om det. Hvem er "de"? Hvem er gjerningsmann her? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.