AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Er du i stand til å gråte? Jeg gråter aldri selv i veldig alvorlige, triste situasjoner. Bruker Litium og Lamictal. Anonymkode: 70488...38f 0 Siter
Vendi Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Jeg bruker også Litium og Lamictal, men har ikke problemer med å gråte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Glemte å skrive at jeg er deprimert. Ts Anonymkode: 70488...38f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Jeg sluttet å gråte for mange år siden og vil ikke gråte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Jeg har ikke grått på 6 år nå, bruker litium, brintellix og abilify. Anonymkode: dc24d...736 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke grått på 6 år nå, bruker litium, brintellix og abilify. Anonymkode: dc24d...736 Det har vært slik i mange år for meg også. Ts Anonymkode: 70488...38f 0 Siter
Vendi Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Begynner å lure på om jeg er unormal 😅 Jeg gråter jo ikke mye, men har evnen. 0 Siter
nachnoo Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Vendi skrev (12 minutter siden): Begynner å lure på om jeg er unormal 😅 Jeg gråter jo ikke mye, men har evnen. Det er ingen norm for gråting. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars nachnoo skrev (5 minutter siden): Det er ingen norm for gråting. Er det ikke vanlig å bli flatere/mindre følelsesstyrt av disse medikamentene? Anonymkode: 70488...38f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Glemte å skrive at jeg er deprimert. Ts Anonymkode: 70488...38f Det har kanskje mer med depresjonen enn medisinene å gjøre da Anonymkode: bc557...5fb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har kanskje mer med depresjonen enn medisinene å gjøre da Anonymkode: bc557...5fb Ja, kanskje det? Anonymkode: 70488...38f 0 Siter
Glitter Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Jeg fikk litt tårer i øynene i går da ting ble så ille at jeg ble satt på kontinuerlig tilsyn. Men før det var det lenge siden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Jeg slutte på disse medisinene delvis pga dette, helt feil å gå gjennom et liv som menneske og forelder uten å bli beveget nok til å gråte. Jeg har fått det mye bedre uten medisiner fordi jeg har langt større kontakt med eget emosjonsliv, da også egne grenser, følelser og behov. Jeg er ganske trygg på at jeg er et sunnere menneske for meg selv og andre uten medisiner som stopper helt normale og viktige følelser. Jeg er ikke deprimert uten disse medisinene men syns livet på disse medikamentene i 10 år var ganske depressivt fordi alt var flatt og intetsigende. Anonymkode: 37880...34d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.