AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har en tung dag idag og ba om et tegn fra en god venn som er død. Men tv'signalene/nettet hopper av og på. Jeg blir så irritert at jeg må slå den av, pleier ikke å være på dette viset - vi strømmer både tv2sumo, netflix og mer med nett i hus . Leste litt om aktivitet med ånder og tv/strøm osv. Kan det stemme? Anonymkode: 301d4...0d1 0 Siter
slabbedask Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 15 minutes ago, AnonymBruker said: Kan det stemme? Anonymkode: 301d4...0d1 Nei. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har en tung dag idag og ba om et tegn fra en god venn som er død. De som har lært deg at dette er mulig, bør også kunne svare deg på hovedspørsmålet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Krisebærblomsten skrev (20 minutter siden): Var nok mer TV det var noe med. Okei😉 Anonymkode: 301d4...0d1 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor tar ånder kontakt? Ifølge spiritualistisk tro ønsker ånder ofte å formidle at livet fortsetter etter døden, gi trøst, eller veilede sine etterlatte. (Google) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.