AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Jeg har en tung dag idag og ba om et tegn fra en god venn som er død. Men tv'signalene/nettet hopper av og på. Jeg blir så irritert at jeg må slå den av, pleier ikke å være på dette viset - vi strømmer både tv2sumo, netflix og mer med nett i hus . Leste litt om aktivitet med ånder og tv/strøm osv. Kan det stemme? Anonymkode: 301d4...0d1 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars 15 minutes ago, AnonymBruker said: Kan det stemme? Anonymkode: 301d4...0d1 Nei. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har en tung dag idag og ba om et tegn fra en god venn som er død. De som har lært deg at dette er mulig, bør også kunne svare deg på hovedspørsmålet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Krisebærblomsten skrev (20 minutter siden): Var nok mer TV det var noe med. Okei😉 Anonymkode: 301d4...0d1 0 Siter
Sakura Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Hvorfor tar ånder kontakt? Ifølge spiritualistisk tro ønsker ånder ofte å formidle at livet fortsetter etter døden, gi trøst, eller veilede sine etterlatte. (Google) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Krisebærblomsten skrev (7 timer siden): Hvorfor tar ånder kontakt? Ifølge spiritualistisk tro ønsker ånder ofte å formidle at livet fortsetter etter døden, gi trøst, eller veilede sine etterlatte. (Google) Jeg har merket min venn blant annet og et familiemedlem. Men de viser seg ikke ofte, litt små tegn her og der. Har fått hjerteformet vannflekk på skjærebettet blant annet. Og ei gang kom vedkommende inn i drømmen, smilte og vinket. Fikk da svar på at det gikk fint med h*n. Jeg tror på slikt, mn absolutt ikke alle gjør det. Vi er forskjellige. Anonymkode: 301d4...0d1 1 Siter
Sakura Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har merket min venn blant annet og et familiemedlem. Men de viser seg ikke ofte, litt små tegn her og der. Har fått hjerteformet vannflekk på skjærebettet blant annet. Og ei gang kom vedkommende inn i drømmen, smilte og vinket. Fikk da svar på at det gikk fint med h*n. Jeg tror på slikt, mn absolutt ikke alle gjør det. Vi er forskjellige. Anonymkode: 301d4...0d1 Er mye mellom himmel og jord🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Krisebærblomsten skrev (22 timer siden): Er mye mellom himmel og jord🙂 Ja men det å drømme om vedkommende er litt spesielt. Hvertfall når drømmen var veldig tydelig. Anonymkode: 301d4...0d1 0 Siter
Sakura Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Bearbeiding av sorg og minner: Når du drømmer om en avdød, er det ofte hjernen som sorterer inntrykk og minner om personen. Det betyr ikke nødvendigvis noe mystisk, men kan være en del av en sorgprosess eller bare en refleksjon av savn. "Besøksdrømmer": Noen opplever drømmer om avdøde som føles veldig virkelige, harmoniske og "besøkende". Disse kjennetegnes ofte av at den avdøde ser ut som de gjorde da de levde, og ofte formidler et budskap om at de har det bra. Underbevisstheten: Hvis personen er i tankene dine mye, eller hvis du opplever at en drøm gjentar seg, kan det bety at underbevisstheten din prøver å bearbeide uavklarte følelser eller minner knyttet til vedkommende. Symbolsk betydning: I drømmetydning kan døden i en drøm symbolisere slutten på en livsfase og starten på noe nytt, snarere enn en fysisk død. (Google) 0 Siter
Sakura Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja men det å drømme om vedkommende er litt spesielt. Hvertfall når drømmen var veldig tydelig. Anonymkode: 301d4...0d1 Jeg drømmer ofte om min mamma som døde i 2011. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Krisebærblomsten skrev (2 timer siden): Bearbeiding av sorg og minner: Når du drømmer om en avdød, er det ofte hjernen som sorterer inntrykk og minner om personen. Det betyr ikke nødvendigvis noe mystisk, men kan være en del av en sorgprosess eller bare en refleksjon av savn. "Besøksdrømmer": Noen opplever drømmer om avdøde som føles veldig virkelige, harmoniske og "besøkende". Disse kjennetegnes ofte av at den avdøde ser ut som de gjorde da de levde, og ofte formidler et budskap om at de har det bra. Underbevisstheten: Hvis personen er i tankene dine mye, eller hvis du opplever at en drøm gjentar seg, kan det bety at underbevisstheten din prøver å bearbeide uavklarte følelser eller minner knyttet til vedkommende. Symbolsk betydning: I drømmetydning kan døden i en drøm symbolisere slutten på en livsfase og starten på noe nytt, snarere enn en fysisk død. (Google) Ja jeg tror jeg har nevnt det her før men h stod liksom på en bakketopp og vinket. Det var så ekte. Ble veldig glad etter drømmen, fordi jeg tok det som en hilsen. Har i ettertid drømt om barnet til vedkommende. 2 ganger. Anonymkode: 301d4...0d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Krisebærblomsten skrev (2 timer siden): Jeg drømmer ofte om min mamma som døde i 2011. ❤️❤️ Anonymkode: 301d4...0d1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.