Gå til innhold

Kam ånder vise seg med at nettet til tv'en hopper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tung dag idag og ba om et tegn fra en god venn som er død. Men tv'signalene/nettet hopper av og på. Jeg blir så irritert at jeg må slå den av, pleier ikke å være på dette viset - vi strømmer både tv2sumo, netflix og mer med nett i hus . Leste litt om aktivitet med ånder og tv/strøm osv. Kan det stemme? 

Anonymkode: 301d4...0d1

Videoannonse
Annonse
slabbedask
Skrevet
15 minutes ago, AnonymBruker said:

Kan det stemme? 

Nei.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har en tung dag idag og ba om et tegn fra en god venn som er død.

De som har lært deg at dette er mulig, bør også kunne svare deg på hovedspørsmålet.

Skrevet

Var nok mer TV det var noe med. 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (20 minutter siden):

Var nok mer TV det var noe med. 

Okei😉

Skrevet

Hvorfor tar ånder kontakt?
Ifølge spiritualistisk tro ønsker ånder ofte å formidle at livet fortsetter etter døden, gi trøst, eller veilede sine etterlatte. (Google)  

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (7 timer siden):

Hvorfor tar ånder kontakt?
Ifølge spiritualistisk tro ønsker ånder ofte å formidle at livet fortsetter etter døden, gi trøst, eller veilede sine etterlatte. (Google)  

Jeg har merket min venn blant annet og et familiemedlem. Men de viser seg ikke ofte, litt små tegn her og der. 

Har fått hjerteformet vannflekk på skjærebettet blant annet. 

Og ei gang kom vedkommende inn i drømmen, smilte og vinket. Fikk da svar på at det gikk fint med h*n. 

Jeg tror på slikt, mn absolutt ikke alle gjør det. Vi er forskjellige. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har merket min venn blant annet og et familiemedlem. Men de viser seg ikke ofte, litt små tegn her og der. 

Har fått hjerteformet vannflekk på skjærebettet blant annet. 

Og ei gang kom vedkommende inn i drømmen, smilte og vinket. Fikk da svar på at det gikk fint med h*n. 

Jeg tror på slikt, mn absolutt ikke alle gjør det. Vi er forskjellige. 

Er mye mellom himmel og jord🙂

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (22 timer siden):

Er mye mellom himmel og jord🙂

Ja men det å drømme om vedkommende er litt spesielt. Hvertfall når drømmen var veldig tydelig. 

Skrevet

Bearbeiding av sorg og minner: Når du drømmer om en avdød, er det ofte hjernen som sorterer inntrykk og minner om personen. Det betyr ikke nødvendigvis noe mystisk, men kan være en del av en sorgprosess eller bare en refleksjon av savn.

"Besøksdrømmer": Noen opplever drømmer om avdøde som føles veldig virkelige, harmoniske og "besøkende". Disse kjennetegnes ofte av at den avdøde ser ut som de gjorde da de levde, og ofte formidler et budskap om at de har det bra.

Underbevisstheten: Hvis personen er i tankene dine mye, eller hvis du opplever at en drøm gjentar seg, kan det bety at underbevisstheten din prøver å bearbeide uavklarte følelser eller minner knyttet til vedkommende.

Symbolsk betydning: I drømmetydning kan døden i en drøm symbolisere slutten på en livsfase og starten på noe nytt, snarere enn en fysisk død.  (Google)  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja men det å drømme om vedkommende er litt spesielt. Hvertfall når drømmen var veldig tydelig. 

Jeg drømmer ofte om min mamma som døde i 2011. 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 timer siden):

Bearbeiding av sorg og minner: Når du drømmer om en avdød, er det ofte hjernen som sorterer inntrykk og minner om personen. Det betyr ikke nødvendigvis noe mystisk, men kan være en del av en sorgprosess eller bare en refleksjon av savn.

"Besøksdrømmer": Noen opplever drømmer om avdøde som føles veldig virkelige, harmoniske og "besøkende". Disse kjennetegnes ofte av at den avdøde ser ut som de gjorde da de levde, og ofte formidler et budskap om at de har det bra.

Underbevisstheten: Hvis personen er i tankene dine mye, eller hvis du opplever at en drøm gjentar seg, kan det bety at underbevisstheten din prøver å bearbeide uavklarte følelser eller minner knyttet til vedkommende.

Symbolsk betydning: I drømmetydning kan døden i en drøm symbolisere slutten på en livsfase og starten på noe nytt, snarere enn en fysisk død.  (Google)  

Ja jeg tror jeg har nevnt det her før men h stod liksom på en bakketopp og vinket. Det var så ekte. Ble veldig glad etter drømmen, fordi jeg tok det som en hilsen. 

Har i ettertid drømt om barnet til vedkommende. 2 ganger. 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 timer siden):

Jeg drømmer ofte om min mamma som døde i 2011. 

❤️❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...