AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Hørte jo alarmen gå noen ganger da jeg var innlagt? Jeg har aldri gjort det. Blir ikke sint når jeg er psykotisk. Heldigvis. Anonymkode: 47d40...157 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Alarmen kan gå uten at pasienten er truende mot personalet. 0 Siter
Glitter Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Nei. Har blitt beltelagt, men var ikke truende og ingen alarm ble utløst. Jeg har voldsom mot politiet, men det var 100% uhell. Det var de derimot uenig i. Men var jeg som gjorde motstand så hadde jo unngått det hadde ikke politiet måttet bruke fysisk makt mot meg. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Nei ikke direkte, men jeg har sagt til andre helsepersonell at om jeg må se helsepersonell X igjen så kommer jeg til å slå vedkommende. Jeg har riktignok ikke vært innlagt de gangene dette har skjedd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Ikkeanonymnok skrev (7 minutter siden): Nei ikke direkte, men jeg har sagt til andre helsepersonell at om jeg må se helsepersonell X igjen så kommer jeg til å slå vedkommende. Jeg har riktignok ikke vært innlagt de gangene dette har skjedd. Hvorfor så sint? Anonymkode: af5d2...fad 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor så sint? Anonymkode: af5d2...fad Det er vel strengt tatt ikke relevant for tråden. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Nei, har jo hatt voldsomme følelser. Men aldri har jeg truet folk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Nei, jeg har aldri oppført meg truende mot noen i hele mitt liv. Unntatt når jeg ble plaget av en guttegjeng i tenårene fordi de ville se på og ta på min kropp. Ble da stemplet som crazy av hele bygda. Etter det fikk jeg problemer med å være aggressiv til og med i situasjoner som hadde krevd det. Anonymkode: e5973...df1 0 Siter
krøll9 Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars (endret) Har ikke kommet med direkte trusler så vidt jeg kan huske, ei eller vært fysisk med noen, men har hatt to møter der jeg har mistet det ganske bra, skreket, smelt med døra og verbalt grilla helsepersonell på en lite smigrende måte. Jeg synes fortsatt det var god grunn til det sinnet og har de samme meningene om saken det gjaldt ennå, men skulle gjerne hatt emosjonene mer under kontroll og opptrådt annerledes. Det kan godt hende at atferden har føltes truende for noen i øyeblikket. Endret 26. mars av krøll9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.