Gå til innhold

Har du som pasient oppført deg truende mot personell noen gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørte jo alarmen gå noen ganger da jeg var innlagt?

Jeg har aldri gjort det. Blir ikke sint når jeg er psykotisk. Heldigvis.

Anonymkode: 47d40...157

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri.

Anonymkode: af5d2...fad

emilie321
Skrevet

Alarmen kan gå uten at pasienten er truende mot personalet.

stjernestøv
Skrevet

Nei har ikke det. 

Skrevet

Nei. Har blitt beltelagt, men var ikke truende og ingen alarm ble utløst. Jeg har voldsom mot politiet, men det var 100% uhell. Det var de derimot uenig i. Men var jeg som gjorde motstand så hadde jo unngått det hadde ikke politiet måttet bruke fysisk makt mot meg. 

Ikkeanonymnok
Skrevet

Nei ikke direkte, men jeg har sagt til andre helsepersonell at om jeg må se helsepersonell X igjen så kommer jeg til å slå vedkommende. 
Jeg har riktignok ikke vært innlagt de gangene dette har skjedd.

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (7 minutter siden):

Nei ikke direkte, men jeg har sagt til andre helsepersonell at om jeg må se helsepersonell X igjen så kommer jeg til å slå vedkommende. 
Jeg har riktignok ikke vært innlagt de gangene dette har skjedd.

Hvorfor så sint?

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor så sint?

Det er vel strengt tatt ikke relevant for tråden. 

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Nei, har jo hatt voldsomme følelser. Men aldri har jeg truet folk.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har aldri oppført meg truende mot noen i hele mitt liv. Unntatt når jeg ble plaget av en guttegjeng i tenårene fordi de ville se på og ta på min kropp. Ble da stemplet som crazy av hele bygda. Etter det fikk jeg problemer med å være aggressiv til og med i situasjoner som hadde krevd det. 

Anonymkode: e5973...df1

Skrevet (endret)

Har ikke kommet med direkte trusler så vidt jeg kan huske, ei eller vært fysisk med noen, men har hatt to møter der jeg har mistet det ganske bra, skreket, smelt med døra og verbalt grilla helsepersonell på en lite smigrende måte. Jeg synes fortsatt det var god grunn til det sinnet og har de samme meningene om saken det gjaldt ennå, men skulle gjerne hatt emosjonene mer under kontroll og opptrådt annerledes. Det kan godt hende at atferden har føltes truende for noen i øyeblikket. 

Endret av krøll9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...