Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei synsk ei - (uten betaling) kunne koble seg på meg å fortelle meg ting. Det er veldig hemmelig og fikk beskjed omnå holde kortet tett inntil brystet, det gjør jeg. Eneste jeg kan si er at noen personer jeg kjenner/kjente er med meg. Jeg vil jo velge å håpe og tro. 🤍 Kam det stemme

Anonymkode: 35e83...036

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ei synsk ei - (uten betaling) kunne koble seg på meg å fortelle meg ting. Det er veldig hemmelig og fikk beskjed omnå holde kortet tett inntil brystet, det gjør jeg. Eneste jeg kan si er at noen personer jeg kjenner/kjente er med meg. Jeg vil jo velge å håpe og tro. 🤍 Kam det stemme

"Ikke si noe til noen, da vil de skjønne at jeg er en svindler!"???

psykedeliker
Skrevet

Du må huske å spørre h*n om neste ukes Lottorekke.

Skrevet
psykedeliker skrev (35 minutter siden):

Du må huske å spørre h*n om neste ukes Lottorekke.

Neinei, det er ikke slik det fungerer. De har ikke styring på hva de kan se, og det eneste som kommer til dem er ting som er så vage at det kan stemme på hva som helst, og i hvert fall ikke ting som kan verifiseres.

Skrevet
Vhanja skrev (15 minutter siden):

Neinei, det er ikke slik det fungerer. De har ikke styring på hva de kan se, og det eneste som kommer til dem er ting som er så vage at det kan stemme på hva som helst, og i hvert fall ikke ting som kan verifiseres.

Han mente det neppe alvorlig, jeg tolket det i alle fall som humor og måtte le.

Skrevet
Babette skrev (1 minutt siden):

Han mente det neppe alvorlig, jeg tolket det i alle fall som humor og måtte le.

Jeg vet jo det. ;)

stjernestøv
Skrevet

Jeg har snakket med mange synske og det er vanskelig å finne seriøse, noen finnes. 

psykedeliker
Skrevet
Vhanja skrev (24 minutter siden):

De har ikke styring på hva de kan se, og det eneste som kommer til dem er ting som er så vage at det kan stemme på hva som helst, og i hvert fall ikke ting som kan verifiseres.

Ja, det er det de vil du skal tro. Derfor skal man kreve svar fra dem på alle de viktige og vanskelige spørsmålene.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

"Ikke si noe til noen, da vil de skjønne at jeg er en svindler!"???

Men svindle meg når vedkommende verken har fått kortnr eller tilgang til kontoen min? 

Jeg vet ikke. Men vedkommende traff på mye. Gikk i detaljer jeg ikke vil nevne. Men skikkelig personlig 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...