AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ei synsk ei - (uten betaling) kunne koble seg på meg å fortelle meg ting. Det er veldig hemmelig og fikk beskjed omnå holde kortet tett inntil brystet, det gjør jeg. Eneste jeg kan si er at noen personer jeg kjenner/kjente er med meg. Jeg vil jo velge å håpe og tro. 🤍 Kam det stemme Anonymkode: 35e83...036 0 Siter
Lillemus Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ei synsk ei - (uten betaling) kunne koble seg på meg å fortelle meg ting. Det er veldig hemmelig og fikk beskjed omnå holde kortet tett inntil brystet, det gjør jeg. Eneste jeg kan si er at noen personer jeg kjenner/kjente er med meg. Jeg vil jo velge å håpe og tro. 🤍 Kam det stemme Anonymkode: 35e83...036 "Ikke si noe til noen, da vil de skjønne at jeg er en svindler!"??? 1 Siter
psykedeliker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Du må huske å spørre h*n om neste ukes Lottorekke. 0 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden psykedeliker skrev (35 minutter siden): Du må huske å spørre h*n om neste ukes Lottorekke. Neinei, det er ikke slik det fungerer. De har ikke styring på hva de kan se, og det eneste som kommer til dem er ting som er så vage at det kan stemme på hva som helst, og i hvert fall ikke ting som kan verifiseres. 0 Siter
Babette Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vhanja skrev (15 minutter siden): Neinei, det er ikke slik det fungerer. De har ikke styring på hva de kan se, og det eneste som kommer til dem er ting som er så vage at det kan stemme på hva som helst, og i hvert fall ikke ting som kan verifiseres. Han mente det neppe alvorlig, jeg tolket det i alle fall som humor og måtte le. 0 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Babette skrev (1 minutt siden): Han mente det neppe alvorlig, jeg tolket det i alle fall som humor og måtte le. Jeg vet jo det. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har snakket med mange synske og det er vanskelig å finne seriøse, noen finnes. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (24 minutter siden): De har ikke styring på hva de kan se, og det eneste som kommer til dem er ting som er så vage at det kan stemme på hva som helst, og i hvert fall ikke ting som kan verifiseres. Ja, det er det de vil du skal tro. Derfor skal man kreve svar fra dem på alle de viktige og vanskelige spørsmålene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Lillemus skrev (1 time siden): "Ikke si noe til noen, da vil de skjønne at jeg er en svindler!"??? Men svindle meg når vedkommende verken har fått kortnr eller tilgang til kontoen min? Jeg vet ikke. Men vedkommende traff på mye. Gikk i detaljer jeg ikke vil nevne. Men skikkelig personlig Anonymkode: 35e83...036 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.