frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (6 timer siden): Har ikke utgang. Eneste å gjøre er å fargelegge liksom.. Haugevis med ting du dere kan gjøre innendørs. I tillegg til hobbyaktiviteter nevnt av andre, så kan dere f.eks. spille brettspill, pusle, spille kort, trene styrke med egen kroppsvekt, quiz, gjøre balanseøvelser... 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden frosken skrev (4 minutter siden): Haugevis med ting du dere kan gjøre innendørs. I tillegg til hobbyaktiviteter nevnt av andre, så kan dere f.eks. spille brettspill, pusle, spille kort, trene styrke med egen kroppsvekt, quiz, gjøre balanseøvelser... Ja det kan hende, men jeg klarer ikke det nå. Får se etter ECT. Er som en grønnsak fanget i mitt eget sinn. Tror ikke dere forstår hvor ille det er akkurat nå. Når legene har diskutert i team at ECT ikke kan vente til etter påske og at jeg skal prioriteres neste uke så er det ikke sånn at jeg greier å gjøre så mye. Men jeg kjeder meg ikke. Har så mye i hodet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.