AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Nyte den med familien, reise vekk eller hva? 🐣 Anonymkode: 7acdb...e4a 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Være hjemme, men får besøk som skal være her hele påsken. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Være hjemme, se serie, spise påskeegg og gå tur med mannen. Anonymkode: 688b1...2ce 1 Siter
Lillemus Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Ungene kommer hit i palmehelgen, så drar mannen og jeg på hytta noen dager i den stille uke (om vi kommer oss dit...) og så blir det noen dager hjemme. Skal bli deilig med noen fridager nå! 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Være hjemme alene som i resten av året. Anonymkode: a9b15...5fe 0 Siter
Fru2020 Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Sønnen min og sønnen til samboer skal på hver sin hyttetur så vi skal faktisk være alene hjemme. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg satser på god mat og vin. Hvis det er fint vær tenkte vi på å gå ned i parken og grille på grillen der. Og så er planen å rydde boden/vaskerommet. Det gleder jeg meg også til. Iallefall til det er ferdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.