AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Har forsøkt å google, men fant ikke noe klart svar. Jeg ble først innlagt til tvungen observasjon i 10 dager og så forlenget de det til vanlig tvangsinnleggelse. Er det noen regler for når tvangsinnleggelsen skal revurderes? Eller kan behandler bare tvangsinnlegge en så lenge de måtte ønske? Anonymkode: f973b...07d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har forsøkt å google, men fant ikke noe klart svar. Jeg ble først innlagt til tvungen observasjon i 10 dager og så forlenget de det til vanlig tvangsinnleggelse. Er det noen regler for når tvangsinnleggelsen skal revurderes? Eller kan behandler bare tvangsinnlegge en så lenge de måtte ønske? Anonymkode: f973b...07d Må det ikke revurderes hver tredje uke da? 0 Siter
nachnoo Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Det skal revurderes "regelmessig". Det baseres på skjønn hvor ofte dette er, men aldri lengre intervall enn 3 måneder. 0 Siter
Glitter Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars På meg vurderer de hver tredje måned på TUD. Sikkert samme ved innleggelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.