Gå til innhold

Retur av følelser og matlyst Brintellix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg seponerte Brintellix på lørdag som var. Mens jeg har gått på den har jeg hatt null matlyst og har vært helt følelsesflat. Noen som har erfaringer med hvor lang tid det tar før det kommer tilbake ❤️? Setter pris på tilbakemeldinger ❤️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Seroxat skrev (1 time siden):

Hei. 

Jeg seponerte Brintellix på lørdag som var. Mens jeg har gått på den har jeg hatt null matlyst og har vært helt følelsesflat. Noen som har erfaringer med hvor lang tid det tar før det kommer tilbake ❤️? Setter pris på tilbakemeldinger ❤️

Er du frisk fra depresjonen nå?

Anonymkode: 49495...95a

wizwazwoz
Skrevet
5 hours ago, Seroxat said:

Hei. 

Noen uker til måneder kan du forvente at det tar. 

Skrevet
wizwazwoz skrev (På 25.3.2026 den 20.08):

Jeg forstår. Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet. Vet du hvor lenge søvnproblemer varer i forbindelse med seponering❤️? Jeg tar 2.5 mg Olianzapine og 2 mg Melatonin for søvn, men jeg sover allikevel dårlig. Sliter med å sovne, våkner flere ganger ila natta og har merkelige drømmer og mareritt. Takk for tilbakemelding ❤️

wizwazwoz
Skrevet
1 hour ago, Seroxat said:

Jeg forstår. Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet. Vet du hvor lenge søvnproblemer varer i forbindelse med seponering❤️? Jeg tar 2.5 mg Olianzapine og 2 mg Melatonin for søvn, men jeg sover allikevel dårlig. Sliter med å sovne, våkner flere ganger ila natta og har merkelige drømmer og mareritt. Takk for tilbakemelding ❤️

Det er ikke noe fast tid men min erfaring med medisiner er at veldig mye stabiliserer seg etter 3 måneder.

Skrevet (endret)
wizwazwoz skrev (På 26.3.2026 den 23.10):

Det er ikke noe fast tid men min erfaring med medisiner er at veldig mye stabiliserer seg etter 3 måneder.

Jeg forstår ❤️ 

wizwazwoz skrev (På 25.3.2026 den 20.08):

Jeg forstår ❤️ Brintellix bruker 14 dager på å gå ut av kroppen. Takk for tilbakemelding ❤️

Endret av Seroxat
wizwazwoz
Skrevet
1 hour ago, Seroxat said:

Jeg forstår ❤️ 

Jeg forstår ❤️ Brintellix bruker 14 dager på å gå ut av kroppen. Takk for tilbakemelding ❤️

Det kommer også an på hvor lenge du har gått på den. Selv om den er ute av kroppen på 14 dager rent fysisk så må hjernen og nervesystemet lage nye spor og vaner som tar lang tid etter en stund på medisin. Det viktigste i denne fasen er at du tar godt vare på deg selv på de "enkle" stabiliserende tingene som søvn, mat, bevegelse, ingen rus osv...

Skrevet
wizwazwoz skrev (2 timer siden):

Det kommer også an på hvor lenge du har gått på den. Selv om den er ute av kroppen på 14 dager rent fysisk så må hjernen og nervesystemet lage nye spor og vaner som tar lang tid etter en stund på medisin. Det viktigste i denne fasen er at du tar godt vare på deg selv på de "enkle" stabiliserende tingene som søvn, mat, bevegelse, ingen rus osv...

Jeg forstår ❤️ Jeg har gått på Brintellix siden desember.

wizwazwoz
Skrevet
50 minutes ago, Seroxat said:

Jeg forstår ❤️ Jeg har gått på Brintellix siden desember.

Det er jo ikke så lenge så det taler til din fordel. 

Skrevet
wizwazwoz skrev (4 timer siden):

Det er jo ikke så lenge så det taler til din fordel. 

Det er nettopp det. Takk for tilbakemelding ❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...