AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Er det vanlig at andre ser bedring før en merker det selv? Er det vits at personalet sier slikt? Anonymkode: c0dbb...8a5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er det vanlig at andre ser bedring før en merker det selv? Er det vits at personalet sier slikt? Anonymkode: c0dbb...8a5 De prøver vel å oppmuntre og å være positiv kanskje, ikke hjelp i når du ikke føler deg bedre da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars (endret) nachnoo skrev (22 minutter siden): Ja, det er vanlig. Er det vanlig at de tviler på det når en selv sier en er bedre? For det syns jeg var ubehagelig. Endret 25. mars av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars (endret) stjernestøv skrev (18 minutter siden): Er det vanlig at de tviler på det når en selv sier en er bedre? For det syns jeg var ubehagelig. Da er de jo ikke helt gode? Uff enkelte. Men det er fortid, skal la det ligge. Endret 25. mars av stjernestøv 0 Siter
nachnoo Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Når man ser livet gjennom depresjonsbriller, er man den aller siste som ser noe positivt. Derfor spør jeg alltid pasienter på kontroll også om de har fått noen tilbakemelding fra partner. Ofte får jeg svar som dette: "Nei, jeg er ikke det spor bedre, men kona sier at jeg ar klart bedre enn for noen uker siden." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.