AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Her går det i Pepsi Max, hva med dere andre? Anonymkode: 2e8ad...732 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Drikker Cola Zero hvis jeg får det, men foretrekker Pepsi max. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Har begynt å kjøpe Grans cola uten sukker på Rema, kjempegod og mye billigere 👍 Anonymkode: 9d136...826 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Drikker ikke svartbrus, synes det smaker sukkerlake. Unntaket er når jeg har omgangssyke, da kan jeg drikke litt vanlig sukker-cola. 0 Siter
påskelilje Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars slabbedask skrev (1 time siden): Ingen av dem. Kun ekte Coca Cola som duger. You're my man 😄 0 Siter
påskelilje Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Klarer ingen av dem. Det eneste som er verre, er energidrikker! 0 Siter
laban Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Jeg drikker ikke noe brunt, bortsett fra varme drikker. Ikke cola-varianter, ikke brune alkoholprodukter. Jeg klarer ikke smaken. Skal jeg drikke brus en sjelden gang, må den ha fruktsmak. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Pepsi max, drikker av og til cola zero men liker det ikke. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Pepsi Max. Cola zero smaker utvannet cola, og det kjøper jeg ikke. Det hender dog jeg kjøper bokser med den uten koffein, for å drikke på kbmvelden. Den smaker godt iskald fra box. Ellers synes jeg også grams cola x smaker godt. Drakk nesten utelukket det før, men så fikk jeg en batch som smakte vann, så da byttet jeg til Pepsi Max. Den smaker det samme hver gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Monster, espresso, hvitvin og iste Anonymkode: cbf63...863 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.