AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Hvorfor har jeg det? Jeg er en voksen dame på 30 år, og skulle ønske jeg var et barn- for da brydde folk seg. Jeg har ingen venner, bare en mor og mormor. Jeg er så ensom. Tror jeg er død innen to år. Ingen bryr seg. Jeg jobber ikke. Går på nav og ingen liker folk som går på nav. Anonymkode: 4274e...2be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Det har alle mennesker. Anonymkode: f3347...a5a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Alle mennesker har da behov for omsorg? Anonymkode: fc61c...e80 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Finn noe å fylle dagen din med. Gjør noe selv om du ikke kan jobbe. Jobb frivillig, bli tidgiver eller støttekontakt, ta kurs, kom deg ut i verden å treff folk, ta initiativ, oppsøk andre. Anonymkode: f3347...a5a 1 Siter
Retttilverdighet Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor har jeg det? Jeg er en voksen dame på 30 år, og skulle ønske jeg var et barn- for da brydde folk seg. Jeg har ingen venner, bare en mor og mormor. Jeg er så ensom. Tror jeg er død innen to år. Ingen bryr seg. Jeg jobber ikke. Går på nav og ingen liker folk som går på nav. Anonymkode: 4274e...2be Jeg anbefaler deg å sjekke ut Livslosen som er et frivillig tilbud der man kan ha et opphold i 5 døgn om du kjenner du sliter med enkelte tanker. Om du holder til i Oslo området og ønsker å møte noen uten mye press så er 'Oslo Meditasjon' et fint sted der de tilbyr gratis yoga og meditasjon også! Noen ganger er man så langt nede at man rett og slett ikke har kapasitet til noe. Noe man ikke skal skamme seg over! Men om man kjenner man har kapasitet, prøve å jobbe frivillig en gang i blant? Å se at man kan gjøre en forandring og bety noe for andre❤️ Når det kommer til mer sosiale apper som både jeg og venner har gode erfaringer med for å bli kjent er 'Nomadtable' og 'Couchsurfing' fine alternativer. På både Nomadtable og Couchsurfing kan man selv opprette en hvilken som helst aktivitet og andre kan melde seg på. Eller du melde deg på andres. Det kan være å gå en tur, dra i en park eller annet Communities er også veldig fine, jeg har vært på en del arrangementer av Mashti Community i Oslo. Føltes som et utrolig godt og autentisk sted. Man sitter som regel i en ring, det er ulike terapeuter og leger som holder mange av workshopene. Man deler kanskje litt om seg selv. Gjør ulike utfordringer eller utforsker ulike temaer. Noen mennesker velger å dele, noen vil ikke dele noe som helst, alt er greit. Jeg sender deg uansett masse styrke, og heier på deg!!❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle mennesker har da behov for omsorg? Anonymkode: fc61c...e80 Nei. Anonymkode: 45be9...68b 0 Siter
Sakura Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor har jeg det? Jeg er en voksen dame på 30 år, og skulle ønske jeg var et barn- for da brydde folk seg. Jeg har ingen venner, bare en mor og mormor. Jeg er så ensom. Tror jeg er død innen to år. Ingen bryr seg. Jeg jobber ikke. Går på nav og ingen liker folk som går på nav. Anonymkode: 4274e...2be Har du en veileder på nav? de kan hjelpe med jobb eller aktivitet. Endret 26. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Dette har jeg tenkt mye på og jeg er 50 år. Ble singel og barna flyttet ut. Ble ensom og det gjorde meg deprimert og engstelig. Har vanskelig familie.Hadde også en kjip arbeidssituasjon. Nesten Ingen glede i livet, og forbannet meg selv over å ikke være mer selvstendig., føle jeg trengte noen Hvorfor følte jeg at jeg trenger noen, trenge dagligr omsorg/ noen å snakke med;, jeg er jo voksen dame? Jeg er jo introvert og ensom ulv. Ble faktisk syk av ensomhet. Mennesket er et sosialt dyr sies det og forstår nå at det er rett på et helt annet nivå. Alle kan føle det sånn. Anonymkode: 9a003...d04 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor har jeg det? Jeg er en voksen dame på 30 år, og skulle ønske jeg var et barn- for da brydde folk seg. Jeg har ingen venner, bare en mor og mormor. Jeg er så ensom. Tror jeg er død innen to år. Ingen bryr seg. Jeg jobber ikke. Går på nav og ingen liker folk som går på nav. Anonymkode: 4274e...2be Jeg «går på NAV» som du kaller det og mange liker meg! Begynn i et kor eller en turgruppe så får du venner‼️ Anonymkode: e5745...6ec 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.