Sakura Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars (endret) Noen andre som kunne tenke seg en sydentur nå? reise til sol og varme🙂 Endret 25. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Krisebærblomsten skrev (13 minutter siden): Noen andre som kunne tenke seg en sydentur nå? reise til sol og varme🙂 Ja, virkelig 🌞🌞 Hadde vært nydelig. Men blir ikke dessverre. Ikke penger til det og helsen tillater det ikke. Skal du? Anonymkode: 97694...5ad 0 Siter
Sakura Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, virkelig 🌞🌞 Hadde vært nydelig. Men blir ikke dessverre. Ikke penger til det og helsen tillater det ikke. Skal du? Anonymkode: 97694...5ad AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, virkelig 🌞🌞 Hadde vært nydelig. Men blir ikke dessverre. Ikke penger til det og helsen tillater det ikke. Skal du? Anonymkode: 97694...5ad Nei. Hadde fristet med en tur. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Krisebærblomsten skrev (2 timer siden): Nei. Hadde fristet med en tur. Det skjønner jeg. Hadde virkelig fristet. Anonymkode: 97694...5ad 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Altfor dårlig vær der nå, regn og storm og kaldt inne 0 Siter
Sakura Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars Dorthe skrev (2 timer siden): Altfor dårlig vær der nå, regn og storm og kaldt inne Høstværer minner ikke om våren. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Krisebærblomsten skrev (8 timer siden): Noen andre som kunne tenke seg en sydentur nå? reise til sol og varme🙂 Egentlig ikke, i alle fall ikke bare for å ligge på en strand og bade. Har vært noen ganger i syden (Mallorca, Kreta, Kypros) og det å være på et typisk turiststed, ligge på stranden og bade i bassenget blir fort kjedelig. De koseligste turene var da mannen og jeg bodde i Rethymnon og det gikk an å gå tur rett fra der vi bodde og opp i fjellene bak byen og opp til en liten landsby, gjennom appelsinlunder, musvåken fløy over oss og vi så smådyr mellom trærne. ❤️ Men det blir fort alt for varmt for meg, sikkert ikke nå da. Men våren her hjemme er så fin, så den vil jeg ikke gå glipp av! 0 Siter
Ekstra Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Vet ikke hva du kaller syden, men hadde vært veldig deilig med en tur til en by i Sør-Europa nå. 0 Siter
Vhanja Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Nei, jeg har aldri vært i syden og det frister ikke heller. For varmt. Men det hadde kanskje vært levelig på denne tiden av året. Jeg reiser gjerne sørover, men da vil jeg heller utforske kulturen i landet og ikke tilbringe tiden på standard turistområder. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Ikke typisk sydentur for å ligge på ei strand nei. Skal jeg på tur, så må jeg oppleve noe. Akkurat nå er jeg der jeg helst vil være. På fjellet. Her er sol og påskestemning, men jobber så kan ikke nyte det helt enda. Men i morgen etter kl 16.00 er det FRI ! 1 Siter
Fru2020 Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Jeg var i sydentur for noen uker siden. Helt deilig, selv om vi hadde en dag med regn. Kunne gjerne vært der lenger. Men jeg teller ned til sønnen min og jeg skal på cruise i Hellas i juli 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Krisebærblomsten skrev (6 timer siden): Høstværer minner ikke om våren. Det har vært sju stormer i januar og februar, man bør reise i april mai. Ikke moro å sitte inne og se på en dårlig tv-kanal hvis man har 1 uke med regn. 0 Siter
Sakura Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars Ekstra skrev (6 timer siden): Vet ikke hva du kaller syden, men hadde vært veldig deilig med en tur til en by i Sør-Europa nå. Sør-Europa det er syden land. 0 Siter
Sakura Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars Dorthe skrev (4 timer siden): Det har vært sju stormer i januar og februar, man bør reise i april mai. Ikke moro å sitte inne og se på en dårlig tv-kanal hvis man har 1 uke med regn. Regn, hagl, vind, kaldt😔 0 Siter
Sakura Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars Nicklusheletida skrev (6 timer siden): Ikke typisk sydentur for å ligge på ei strand nei. Skal jeg på tur, så må jeg oppleve noe. Akkurat nå er jeg der jeg helst vil være. På fjellet. Her er sol og påskestemning, men jobber så kan ikke nyte det helt enda. Men i morgen etter kl 16.00 er det FRI ! Jeg og blir for lei av strand live, ikke minst varmen. Jeg og må oppleve noe. 1 Siter
Ekstra Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Krisebærblomsten skrev (1 time siden): Sør-Europa det er syden land. Ok, for deg kanskje, jeg tenker på syden som strandliv, typisk på Grand Canaria eller kanskje Kreta, jeg tenker ikke på f.eks. Barcelona, Nice eller Paris som syden. 0 Siter
morsan Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Det hadde vært deilig med en tur til litt mer sydlige strøk, ja, men ikke "syden". Jeg oppfatter også "syden" mer som en type ferie enn bare at det er sydlig. Fordelen om jeg hadde dratt sørover nå, er at det ikke er så innmari varmt, samtidig som det er mye varmere enn her hjemme. Det hadde vært fint å kunne se en fin by, og/eller vandret litt i fjellene/naturen. 0 Siter
Sakura Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars Ekstra skrev (1 time siden): Ok, for deg kanskje, jeg tenker på syden som strandliv, typisk på Grand Canaria eller kanskje Kreta, jeg tenker ikke på f.eks. Barcelona, Nice eller Paris som syden. Grand Canaria☀️strandliv liker jeg ikke så godt🐚Vile heller reist til Paris👌 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.