Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen andre som kunne tenke seg en sydentur nå? reise til sol og varme🙂

Endret av Krisebærblomsten
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (13 minutter siden):

Ja, virkelig 🌞🌞 Hadde vært nydelig. Men blir ikke dessverre. Ikke penger til det og helsen tillater det ikke. Skal du? 

Anonymkode: 97694...5ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, virkelig 🌞🌞 Hadde vært nydelig. Men blir ikke dessverre. Ikke penger til det og helsen tillater det ikke. Skal du? 

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Nei. Hadde fristet med en tur. 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 timer siden):

Nei. Hadde fristet med en tur. 

Det skjønner jeg. Hadde virkelig fristet. 

Skrevet

Altfor dårlig vær der nå, regn og storm og kaldt inne

Skrevet
Dorthe skrev (2 timer siden):

Altfor dårlig vær der nå, regn og storm og kaldt inne

Høstværer minner ikke om våren.  

Lillemus
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (8 timer siden):

Egentlig ikke, i alle fall ikke bare for å ligge på en strand og bade. Har vært noen ganger i syden (Mallorca, Kreta, Kypros) og det å være på et typisk turiststed, ligge på stranden og bade i bassenget blir fort kjedelig. De koseligste turene var da mannen og jeg bodde i Rethymnon og det gikk an å gå tur rett fra der vi bodde og opp i fjellene bak byen og opp til en liten landsby, gjennom appelsinlunder, musvåken fløy over oss og vi så smådyr mellom trærne. ❤️ Men det blir fort alt for varmt for meg, sikkert ikke nå da. Men våren her hjemme er så fin, så den vil jeg ikke gå glipp av!

Skrevet

Vet ikke hva du kaller syden, men hadde vært veldig deilig med en tur til en by i Sør-Europa nå.

Skrevet

Nei, jeg har aldri vært i syden og det frister ikke heller. For varmt. Men det hadde kanskje vært levelig på denne tiden av året.

Jeg reiser gjerne sørover, men da vil jeg heller utforske kulturen i landet og ikke tilbringe tiden på standard turistområder.

Nicklusheletida
Skrevet

Ikke typisk sydentur for å ligge på ei strand nei. Skal jeg på tur, så må jeg oppleve noe. Akkurat nå er jeg der jeg helst vil være. På fjellet. Her er sol og påskestemning, men jobber så kan ikke nyte det helt enda. Men i morgen etter kl 16.00 er det FRI !

Skrevet

Jeg var i sydentur for noen uker siden. Helt deilig, selv om vi hadde en dag med regn. Kunne gjerne vært der lenger.

Men jeg teller ned til sønnen min og jeg skal på cruise i Hellas i juli

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (6 timer siden):

Høstværer minner ikke om våren.  

Det har vært sju stormer i januar og februar, man bør reise i april mai.  Ikke moro å sitte inne og se på en dårlig tv-kanal hvis man har 1 uke med regn.

Skrevet
Ekstra skrev (6 timer siden):

Vet ikke hva du kaller syden, men hadde vært veldig deilig med en tur til en by i Sør-Europa nå.

Sør-Europa det er syden land. 

Skrevet
Dorthe skrev (4 timer siden):

Det har vært sju stormer i januar og februar, man bør reise i april mai.  Ikke moro å sitte inne og se på en dårlig tv-kanal hvis man har 1 uke med regn.

Regn, hagl, vind, kaldt😔

Skrevet
Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Ikke typisk sydentur for å ligge på ei strand nei. Skal jeg på tur, så må jeg oppleve noe. Akkurat nå er jeg der jeg helst vil være. På fjellet. Her er sol og påskestemning, men jobber så kan ikke nyte det helt enda. Men i morgen etter kl 16.00 er det FRI !

Jeg og blir for lei av strand live, ikke minst varmen. Jeg og må oppleve noe. 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 time siden):

Sør-Europa det er syden land. 

Ok, for deg kanskje, jeg tenker på syden som strandliv, typisk på Grand Canaria eller kanskje Kreta, jeg tenker ikke på f.eks. Barcelona, Nice eller Paris som syden.

Skrevet

Det hadde vært deilig med en tur til litt mer sydlige strøk, ja, men ikke "syden". Jeg oppfatter også "syden" mer som en type ferie enn bare at det er sydlig. Fordelen om jeg hadde dratt sørover nå, er at det ikke er så innmari varmt, samtidig som det er mye varmere enn her hjemme. Det hadde vært fint å kunne se en fin by, og/eller vandret litt i fjellene/naturen.

Skrevet
Ekstra skrev (1 time siden):

Ok, for deg kanskje, jeg tenker på syden som strandliv, typisk på Grand Canaria eller kanskje Kreta, jeg tenker ikke på f.eks. Barcelona, Nice eller Paris som syden.

Grand Canaria☀️strandliv liker jeg ikke så godt🐚Vile heller reist til Paris👌 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...