AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Er det noen her som har tinnitus eller har utviklet musical ear syndrom? Hva tror dere er årsaken til at dere fikk det? Lurer på om tinnitus er vanligere med psykiske lidelser. Og Hvorfor det ikke finnes en kur. Anonymkode: 379be...631 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Jeg fikk lett tinnitus på det ene øret. Regner det var pga at jeg hørte flere timer på musikk om dagen med hodetelefoner. Ett par år etter ga det seg av seg selv. Tror enkelte diagnoser kan gi tinnitus også, men husker ikke hvilke. 0 Siter
emilie321 Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Har selv tinnitus og den blir verre når jeg er dårligere psykisk. Har hatt det i mange, mange år. Leste nylig at en kan få tinnitus av psykisk sykdom. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Mannen har det og det er slitsomt sier han, finnes ikke behandling. 0 Siter
knas Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg har hatt tinnitus i 30 år. Ble vant med er til slutt, og da merkes det mindre. Det beste er å stort sett ha litt svak lyd rundt seg. Har noen ganger bodd på steder der det er helt stille, og da blir det for tydelig. Jeg fikk det etter en kraftig forkjølelse som barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.