Gå til innhold

Mette-Marit-intervjuet: Avsløring på «Debatten»: - Sjokkerende, hele intervjuet var rigget på forhånd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutes ago, Grendel said:

Det fungerte dårlig for Andrew.

Og derfor ville de for all del unngå dette.

Anonymkode: 2e678...f56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MM burde ha vært langt mer ærlig vedrørende den omfattende kontakten med Epstein. Men.. feilen hun gjorde var altså å være venn med en fyr som i 2008 fikk en overgrepsdom på 13 måneder. En dom som inneholdt muligheten for å fortsette arbeide, han var mao ikke fullstendig avskåret fra omverdenen. Det sier noe om hvor mild dommen egentlig var. (De 13 månedene var det som var kjent på daværende tidspunkt, han ble som kjent på nytt fengslet i 2019). 

Andrew har hengt med Epstein siden 90 tallet. Andrew er anklaget, blant annet, for flere voldtekter og "grafsing" av unge jenter (16/17år) på tidlig 2000-tallet. Han har blankt nektet å ha truffet mennesker (unge jenter), til tross for at det finnes både bildebevis, flybilletter og diverse som sier det motsatte. Han hevdet blant annet at det umulig kunne være ham et av ofrene husket å ha danset med. Offeret hadde fortalt at hun husker A svettet mye. A forteller at det er ikke ham fordi han simpelthen ikke svetter lenger. 

Andrew og MM er to ulike saker, derav gir det også mening med konfronterende vs ikke konfronterende intervju.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Da kunne hun svart skriftlig. Så hadde ikke pusten påvirket svarene?

Skal ikke alvorlig syke få være på tv-skjermen? Hva med meg som er psykisk og fysisk syk på en slik måte at det ofte påvirker evnen min til å tenke fort. Skal jeg også nektes å være på tv, mener du? 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Virket ikke som hun hadde oksygenmangel akkurat

Anonymkode: fe713...504

På meg virket det slik. Men alvorlig fysisk sykdom og det vannvittige psykiske presset den siste tiden påvirker nok også evnen til konsentrasjon som kan gjøre ting vanskelig 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uenig i alt. Kongehuset må åpne opp, om de skal overleve I FREMTIDEN. Det er løgnene og unnaluringen som gjør folk forbannet, og som gjør at de mister tillit. Irritasjon og arroganse i hvert eneste intervju der hun stiller hjelper ikke på. Hvem vil ha en sånn dronning, sånn egentlig?

Anonymkode: faa97...f5c

🙋‍♀️Jeg vil ha Mette Marit som dronning

AnonymBruker
Skrevet
35 minutes ago, Fru2020 said:

🙋‍♀️Jeg vil ha Mette Marit som dronning

Jeg vil ikke ha noen til dronning. Eller konge. Kongehuset er en anakronisme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Uenig i alt. Kongehuset må åpne opp, om de skal overleve I FREMTIDEN. Det er løgnene og unnaluringen som gjør folk forbannet, og som gjør at de mister tillit. Irritasjon og arroganse i hvert eneste intervju der hun stiller hjelper ikke på. Hvem vil ha en sånn dronning, sånn egentlig?

Saken er like opplagt som en hvalp ved siden av en bæsj. Ingen lurer på hva som har skjedd.  Hun var venn med Epstein og hun visste hva han hadde gjort. En helt ærlig forklaring vil fort høres ut som en bortforklaring.

Tekstningen til MM om at hun kjedet seg på bryllup etc var fortrolig kommunikasjon. Det var ikke ment for oss. Det var en litt flørtende tone. Ikke ment for hele verden. Igjen: Er det noe å forklare? 

Forresten: Både du og jeg er anonyme på et forum.  Det tenker jeg er helt greit. Vi vil gjerne også snakke åpenhjertig om ting, inkludert private ting uten å stå til rette for hele verden.

Skrevet
Grendel skrev (13 minutter siden):

Saken er like opplagt som en hvalp ved siden av en bæsj. Ingen lurer på hva som har skjedd.  Hun var venn med Epstein og hun visste hva han hadde gjort. En helt ærlig forklaring vil fort høres ut som en bortforklaring.

Tekstningen til MM om at hun kjedet seg på bryllup etc var fortrolig kommunikasjon. Det var ikke ment for oss. Det var en litt flørtende tone. Ikke ment for hele verden. Igjen: Er det noe å forklare? 

Forresten: Både du og jeg er anonyme på et forum.  Det tenker jeg er helt greit. Vi vil gjerne også snakke åpenhjertig om ting, inkludert private ting uten å stå til rette for hele verden.

Hun nekter for at hun visste hva han hadde gjort, og sier at hun ikke husker hva hun fant da hun googlet.  

Teksting om å kjede seg i bryllup er menneskelig, men uheldig for kongelige.

Hun kan bli dronning når som helst.  Kongen blir nitti i februar neste år og i så høy alder kan man regne med hva som helst.  Hun kan gjerne bli dronning for min del.  Jeg vil ikke blande meg i kongelige ekteskap.

Nicklusheletida
Skrevet

Det som forundrer meg i denne debatten, er hvor mange som mener at de er synske og påstår hun lyver. Det kan dere ikke vite. Som vi nå har fått vite, så fikk Esptein fjernet informasjon om seg selv på Google. Vi vet faktisk ikke hva Mette Marit fant på Google eller hva Epstein hadde sagt først. Vi vet han var flink til å manipulere og vi kan vel gå ut i fra at Mette Marit er en smule naiv.

Likevel er hun faktisk den eneste som etter hvert gjennomskuet han. 

Det er verre med Jagland, Rød Larsen og Børge Brende. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (10 minutter siden):

Det som forundrer meg i denne debatten, er hvor mange som mener at de er synske og påstår hun lyver. Det kan dere ikke vite. Som vi nå har fått vite, så fikk Esptein fjernet informasjon om seg selv på Google. Vi vet faktisk ikke hva Mette Marit fant på Google eller hva Epstein hadde sagt først. Vi vet han var flink til å manipulere og vi kan vel gå ut i fra at Mette Marit er en smule naiv.

Gjennomskuet hun han?  Hvem er synsk her?

Nicklusheletida
Skrevet
Frigg skrev (16 minutter siden):

Gjennomskuet hun han?  Hvem er synsk her?

Hun forsto at det ikke var en bra fyr og kuttet kontakten.

Skrevet
Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Hun forsto at det ikke var en bra fyr og kuttet kontakten.

Jeg forstår ikke helt.  Kuttet hun kontakten, og ingen andre?  Hun hadde vel kontakt lenge etter at hun googlet.

Jeg fikk ikke svar på hva det mente med at noen var synske.

AnonymBruker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

"Som vi nå har fått vite, " Nei, det har vi ikke fått vite. Det er Minerva-Andresen og andre høyreorienterte som prøver å dreie narrativet nå. MM googlet Epstein, og det så ikke bra ut - smiley. Det er alt vi behøver for å ane sammenhengen.

Nicklusheletida
Skrevet
Frigg skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke helt.  Kuttet hun kontakten, og ingen andre?  Hun hadde vel kontakt lenge etter at hun googlet.

Jeg fikk ikke svar på hva det mente med at noen var synske.

Hun hadde kontakt et halvt år etter at hun følte seg utrygg. Hun avsluttet kontakten i 2014. Jagland, Børge og Rød Larsen hadde kontakt i flere år etterpå. Hva visste de ? 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Hun hadde kontakt et halvt år etter at hun følte seg utrygg. Hun avsluttet kontakten i 2014. Jagland, Børge og Rød Larsen hadde kontakt i flere år etterpå. Hva visste de ? 

Ok, da forstår jeg hva du mener.  Jeg har ikke oversikt.

Jeg forstår fremdeles ikke hvem du mener er synske.

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Ja hvorfor snakkes det så lite om dem? 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Det snakkes nok om dem i hvert fall.

stjernestøv
Skrevet
Frigg skrev (Akkurat nå):

Det snakkes nok om dem i hvert fall.

Ok syns det har bare vært om Mette Marit hele tiden, er jo det som går igjen på FB og. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
Frigg skrev (7 minutter siden):

Ok, da forstår jeg hva du mener.  Jeg har ikke oversikt.

Jeg forstår fremdeles ikke hvem du mener er synske.

Jeg snakker generelt i debatten her, på Facebook og andre steder. Mange rundt omkring ser ut til å mene at de har synske evner.

Endret av Nicklusheletida
Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Jagland er det helt stille rundt nå og vi vet jo hvorfor. Men det kommer nok mer etter hvert. 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Jagland er det helt stille rundt nå og vi vet jo hvorfor. Men det kommer nok mer etter hvert. 

Ok. At han er syk? 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (10 minutter siden):

Jeg snakker generelt i debatten her, på Facebook og andre steder. Mange rundt omkring ser ut til å mene at de har synske evner.

da forstår jeg hva du mente😄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...