Glitter Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Er innlagt pga hva de kaller psykose og har etter det blitt relativt deprimert. Har våknet 04 hver natt i to uker. I dag våknet jeg 0315. Sover vanligvis fra 2030-0730 uten så mange oppvåkninger. Jeg går på Alimemazin, Truxal og Apodorm. Men det hjelper bare på å sovne fort. Er det vanlig å slite med søvn slik jeg har det? Har alltid hatt et godt sovehkerte tross depresjon. Men når jeg våkner så våkner også stemmene og da får jeg ikke sove mer. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Glitter skrev (1 time siden): Er innlagt pga hva de kaller psykose og har etter det blitt relativt deprimert. Har våknet 04 hver natt i to uker. I dag våknet jeg 0315. Sover vanligvis fra 2030-0730 uten så mange oppvåkninger. Jeg går på Alimemazin, Truxal og Apodorm. Men det hjelper bare på å sovne fort. Er det vanlig å slite med søvn slik jeg har det? Har alltid hatt et godt sovehkerte tross depresjon. Men når jeg våkner så våkner også stemmene og da får jeg ikke sove mer. Hva kan jeg gjøre? Spør kontakten din Anonymkode: ef27c...9de 0 Siter
Glitter Skrevet 27. mars Forfatter Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Spør kontakten din Anonymkode: ef27c...9de Jeg kan spørre her hvis jeg vil. Kan være noen har lignende erfaring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Glitter skrev (1 minutt siden): Jeg kan spørre her hvis jeg vil. Kan være noen har lignende erfaring. Hvis du vil? Anonymkode: ef27c...9de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Trenger du apodorm? Den har vel ikke hjulpet deg all den tiden du har tatt den og i tillegg er den avhengighetsskapende. Kan en miks av mange medisiner føre til at søvnen blir ødelagt? At alt man gir deg for å sove egentlig fører til at søvnen blir dårlig? Jeg vet ikke. Du får jo heller ikke brukt kroppen din når du bare er inne på avdelingen. Så kroppen blir ikke sliten. Og angst og stressnivået ditt er vel kjempehøyt. Det er en kompleks situasjon. Kanskje du bare må godta at søvnen er dårlig nå som du er så dårlig. Anonymkode: 49da4...e24 0 Siter
Glitter Skrevet 27. mars Forfatter Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger du apodorm? Den har vel ikke hjulpet deg all den tiden du har tatt den og i tillegg er den avhengighetsskapende. Kan en miks av mange medisiner føre til at søvnen blir ødelagt? At alt man gir deg for å sove egentlig fører til at søvnen blir dårlig? Jeg vet ikke. Du får jo heller ikke brukt kroppen din når du bare er inne på avdelingen. Så kroppen blir ikke sliten. Og angst og stressnivået ditt er vel kjempehøyt. Det er en kompleks situasjon. Kanskje du bare må godta at søvnen er dårlig nå som du er så dårlig. Anonymkode: 49da4...e24 Vet ikke? Den har ikke utgjør stor forskjell annen enn litt mer sammenhengende søvn de timene jeg får. Nei nå når jeg ikke har utgang så får jeg ikke det. Tenk de har stengt treningsrommet som var her. Det var riktig nok slitt, men bedre enn ingenting. Vi er flere pasienter som bare går i gangene. Kanskje du har rett I at jeg bare må akseptere at det er sånn nå. 0 Siter
ISW Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Det er absolutt ikke rart at du sover så dårlig. Når du har det sånn du har det nå, jobber hjernen hele tiden. Det første du gjør når du våkner er å høre stemmer - ingen ville fått sove videre da. Jeg forstår at det er fortvilende. Men se heller på det som et symptom på hvor tungt det er nå. Det vil gå over og du vil få sove igjen når du blir bedre. 1 Siter
Glitter Skrevet 27. mars Forfatter Skrevet 27. mars ISW skrev (5 minutter siden): Det er absolutt ikke rart at du sover så dårlig. Når du har det sånn du har det nå, jobber hjernen hele tiden. Det første du gjør når du våkner er å høre stemmer - ingen ville fått sove videre da. Jeg forstår at det er fortvilende. Men se heller på det som et symptom på hvor tungt det er nå. Det vil gå over og du vil få sove igjen når du blir bedre. Du har nok rett. Hvilepulsen om natta pleier være 55-60. Nå er den 90. Så søvnen er urolig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Jeg har aldri hatt det sånn men når jeg har vært dårlig har jeg vært mye oppe om nettene, man finner ikke roen og det er mye som skjer. Det er stress stress stress hele tiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Mitt gode sovehjertet forsvant også som innlagt ved alvorlig depresjon. Mange oppvåkninger og massivt tankekjør/vonde tanker/følelser. Det ble bedre etter medisinering over tid. Du skal nok få den gode søvnen tilbake igjen. Anonymkode: 84cd7...ad7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.