Gå til innhold

Nutrilett eller annet pulver, tips ?


Gjest litt romslig

Anbefalte innlegg

Gjest litt romslig

Har best. meg for å gå på nutrilett ett par ukers tid for å gå ned 6-8 kg overvekt jeg har slitt med lenge.Har gått sakte ned 12 kg siste 9 mndr. men mangler altså disse siste kiloene og motivasjonen min er i ferd med å ebbe ut. Synd å måtte gi seg så nære målet, har allerede begynt å gå opp igjen i vekt.....Og nå står jo straks sommeren for døren og jeg hadde hatt så lyst til å møte den med ett slankere og mere "meg" meg ! (for inni meg er jeg en tynn person! :-)) Noen som har gode erfaringer med dette ? (lite lyst til formaningstaler - jeg VET at det er en snarvei, at kroppen går på sparebluss (ketose) og at jeg må legge om spisevanene etter de to ukene) Jeg trenger bare litt (mye!) motivasjon og info ! Tusen takk for innspill, og ha en fortsatt fin dag alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjukka

Hei. Dette blir nok ikke det du ønsker å høre- men IKKE GJØR DET !!!!!

Du har vært flink å gå ned 12 kilo, på en fornuftig måte, så du vet hva som skal til. I stedet for å ødelegge forbrenningen din slik at du går opp enda mer etter du er ferdig med pulveret bør du heller gå tilbake til den fornuftige slankekuren din, og så heller mojonere litt ekstra. Da skal du se at kiloene begynner å gå av deg igjen.

Lykke til Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...