AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Jeg jobber 50% og er 50% ufør. Ble innvilget i fjor høst. Jeg er i 40-årene. Bp2 og unnvikende pf. Interessant å høre om noen har jobbet seg ut av sykdom og fått arbeidslivet tilbake? Anonymkode: 75140...d1f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Hva er årsaken til din uføregrad? Anonymkode: 5b546...91b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er årsaken til din uføregrad? Anonymkode: 5b546...91b Utmattelse og langvarig depresjon/angst. Anonymkode: 75140...d1f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Utmattelse og langvarig depresjon/angst. Anonymkode: 75140...d1f Åltså at jeg fungerer i max 50%stilling pga dette. Anonymkode: 75140...d1f 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg studerer nå på deltid, og ser for meg å kunne jobbe ca. samme stillingsprosent når jeg er ferdig. 100% år nå, men håper å kunne redusere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars FjellOgDalar skrev (8 minutter siden): Jeg studerer nå på deltid, og ser for meg å kunne jobbe ca. samme stillingsprosent når jeg er ferdig. 100% år nå, men håper å kunne redusere. Kan jeg spørre hvilken sykdom du har? Anonymkode: 75140...d1f 0 Siter