Krisebærblomsten Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Lei av alle som er gjømmer seg bak anonyme bruker, hva er viste skriver jeg igjen? 0 Siter
Vhanja Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg gir som regel aldri ut informasjon om meg selv i tråder som er startet av AnonymBruker. Hvorfor skal jeg gi info om meg selv til noen som ikke en gang har baller nok til å spørre under nick eller dele tilsvarende av seg selv? 1 Siter
wrimle Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Hvorfor dette gjør det noe forskjell for folk kommer jeg aldri til å forstå. 1 Siter
Vhanja Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden wrimle skrev (7 minutter siden): Hvorfor dette gjør det noe forskjell for folk kommer jeg aldri til å forstå. Det er jo åpenbart. Når man skriver under et nick så får man et forhold til den personen. Man ser ulike ting de skriver og lager seg et "bilde" av den personen. Man har en historie, man vet hvem de er, på forumet. Det gjør at innlegg de skriver betyr litt mer og man får lyst å svare dem. For AB så vet man ingenting og man har dermed heller ingen historie og ingen kjennskap til hvem vedkommende er. Dermed heller ingen tilknytning eller forhold til dem. 2 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden (endret) Vhanja skrev (25 minutter siden): Det er jo åpenbart. Når man skriver under et nick så får man et forhold til den personen. Man ser ulike ting de skriver og lager seg et "bilde" av den personen. Man har en historie, man vet hvem de er, på forumet. Det gjør at innlegg de skriver betyr litt mer og man får lyst å svare dem. For AB så vet man ingenting og man har dermed heller ingen historie og ingen kjennskap til hvem vedkommende er. Dermed heller ingen tilknytning eller forhold til dem. Tenker likt som deg🙂 Endret 7 timer siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Babette Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vhanja skrev (33 minutter siden): Det er jo åpenbart. Når man skriver under et nick så får man et forhold til den personen. Man ser ulike ting de skriver og lager seg et "bilde" av den personen. Man har en historie, man vet hvem de er, på forumet. Det gjør at innlegg de skriver betyr litt mer og man får lyst å svare dem. For AB så vet man ingenting og man har dermed heller ingen historie og ingen kjennskap til hvem vedkommende er. Dermed heller ingen tilknytning eller forhold til dem. Jeg tror at de som (nesten) alltid skriver som anonym, savner å bli kjent med andre brukere. Men samtidig er de redd for å bli gjenkjent av folk som kjenner dem i virkeligheten, i tillegg kan det ha sine fordeler å stille uten forhistorie i hver tråd. Da slipper man å bli påminnet eller konfrontert med tidligere utsagn. Kanskje får man ikke et eneste svar og ingen "likes", da kan det være greit å gjemme seg bak AB. Dette er hva jeg tror. Egentlig burde denne tråden ligge på vanlig Åpent forum, slik at anonyme brukere selv kan fortelle hvorfor de foretrekker å ikke bruke nick. Jeg synes for øvrig at vi skal respektere dette. Det er mange gode innlegg fra anonyme brukere. Selvsagt også noen som ikke er så hyggelige, men vi velger jo selv hva vi svarer på. Og uansett bør man aldri la seg irritere av noe som skrives på et nettforum. Nå har jeg ikke nevnt sensitive tema og alt som har med sykdommer og helse å gjøre, der er det åpenbare årsaker til anonymitet, men dette er det vel ingen som stiller spørsmålstegn ved. 1 Siter
Ftss Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg bruker anonymt når jeg skriver noe her inne som jeg også har sagt til nære venner/familie og vil derfor ikke bli gjenkjent. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden (endret) Jeg tenker at grunnen for de er anonyme kan ha noe med deres privatliv 🤔 Endret 6 timer siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.