Glitter Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Jeg sovnet kl 21 tror jeg og våknet 23 lys våken. Det er ikke likt meg. I det siste har jeg våknet og stått opp 04 hver natt, men i natt var den 0315, så burde jo vært utslitt og sovet. Hva gjør dere så sent? 0 Siter
Vendi Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Leit at du har det sånn for tida ❤️ Jeg legger meg alltid seint. Skal snart finne senga nå. Gjør ikke noe spesielt annet enn å se litt på TV og holde på med mobilen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Just now, Vendi said: Leit at du har det sånn for tida ❤️ Jeg legger meg alltid seint. Skal snart finne senga nå. Gjør ikke noe spesielt annet enn å se litt på TV og holde på med mobilen. Er midnatt egentlig seint? Syntes ikke det er det før 2 - 3. Anonymkode: a105b...77a 0 Siter
Vendi Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er midnatt egentlig seint? Syntes ikke det er det før 2 - 3. Anonymkode: a105b...77a Ikke seint for meg som ikke er i jobb. Det hender ofte at jeg ikke sovner før rundt halv to- to, men det har sine grunner. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Glitter skrev (19 minutter siden): Jeg sovnet kl 21 tror jeg og våknet 23 lys våken. Det er ikke likt meg. I det siste har jeg våknet og stått opp 04 hver natt, men i natt var den 0315, så burde jo vært utslitt og sovet. Hva gjør dere så sent? Jeg har sittet og lyttet til 2 stk som i hele hveld har sett på kart, pakket sekk og planlagt randonee- tur i morgen. Jeg har tenkt meg på langrennstur. 0 Siter
Glitter Skrevet 28. mars Forfatter Skrevet 28. mars Vendi skrev (2 timer siden): Leit at du har det sånn for tida ❤️ Jeg legger meg alltid seint. Skal snart finne senga nå. Gjør ikke noe spesielt annet enn å se litt på TV og holde på med mobilen. Ja. Fikk sove fra 01-03 igjen, men nå er jeg våken igjen. Du gjør det ja. Jeg elsker å legge meg tidlig ig sover vanlig fra kl 21-0730 med et par korte oppvåkninger, men hvor jeg sovner fort igjen. Har normalt sett et veldig godt sovehjerte. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er midnatt egentlig seint? Syntes ikke det er det før 2 - 3. Anonymkode: a105b...77a Seint for meg! Vendi skrev (2 timer siden): Ikke seint for meg som ikke er i jobb. Det hender ofte at jeg ikke sovner før rundt halv to- to, men det har sine grunner. Skjønner. ❤️ Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Jeg har sittet og lyttet til 2 stk som i hele hveld har sett på kart, pakket sekk og planlagt randonee- tur i morgen. Jeg har tenkt meg på langrennstur. Deilig med hytte og påske. Er det påskevær? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Glitter skrev (6 timer siden): Deilig med hytte og påske. Er det påskevær? Ja, nå er det helt fantastisk ! Det har lagt seg masse nysnø oppå skaren og det passer meg utmerket for det var litt hardt. Det er sol og helt nydelig. Far og sønn har dratt avgårde allerede. Sønnen vil lære faren sin på 65 å stå på Randoneeski.Tipper det går kjempebra, siden han er et råskinn i slalom. Jeg skal bare drikke opp kaffekoppen min og så skal jeg ut på langrennstur. Elsker påske ! 2 Siter
Glitter Skrevet 28. mars Forfatter Skrevet 28. mars Samme greia i natt tydeligvis, selv om jeg fikk kveldsmedisin en time senere. Men jeg sa jo til de at det ikke er fordi jeg legger meg tidlig at jeg driver og våkner. Så hva gjør folk i dag da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Glitter skrev (1 minutt siden): Samme greia i natt tydeligvis, selv om jeg fikk kveldsmedisin en time senere. Men jeg sa jo til de at det ikke er fordi jeg legger meg tidlig at jeg driver og våkner. Så hva gjør folk i dag da? Vi har nettopp sett påskekrim. Først mord i Sogn og så Harry Hole. Spennende. Ser frem til å legge meg snart. Anonymkode: 5f23e...bf4 0 Siter
Glitter Skrevet 28. mars Forfatter Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har nettopp sett påskekrim. Først mord i Sogn og så Harry Hole. Spennende. Ser frem til å legge meg snart. Anonymkode: 5f23e...bf4 Jeg har sett første episode av Harry Hole. Virket bra. 0 Siter
munchin Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Glitter skrev (6 minutter siden): Jeg har sett første episode av Harry Hole. Virket bra. Ja, enig. Jeg og mannen min likte den. Har du sovet noe i kveld? 0 Siter
påskelilje Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg ser på Shetland. Elsker den serien! Tidligere i dag hjalp vi eldste dattera å komme i orden i ny leilighet. Hun har bodd langt herfra i fem år, men har nå flyttet tilbake til hjembyen ❤️ 2 Siter
påskelilje Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Glitter skrev (9 minutter siden): Jeg har sett første episode av Harry Hole. Virket bra. Å, den vil jeg se! 1 Siter
Glitter Skrevet 28. mars Forfatter Skrevet 28. mars munchin skrev (3 minutter siden): Ja, enig. Jeg og mannen min likte den. Har du sovet noe i kveld? Sovet to timer så våknet jeg akkurat som i går.. påskelilje skrev (1 minutt siden): Jeg ser på Shetland. Elsker den serien! Tidligere i dag hjalp vi eldste dattera å komme i orden i ny leilighet. Hun har bodd langt herfra i fem år, men har nå flyttet tilbake til hjembyen ❤️ Å så koselig. ❤️ 1 Siter
påskelilje Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Glitter skrev (1 minutt siden): Å så koselig. ❤️ Ja, det er veldig fint! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.