Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spurte om et sterkt tegn ifra en av mine gode venner som er død. Trengte det ikke der og da men at jeg fikk se noe som fikk meg til å vite at vedkommende er der. Ser aldri rådyr der jeg bor men ett par dager etter på det så fint et rådyr der å så på meg. Tilfeldig? 

Anonymkode: 5d2bf...58f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor skulle det være akkurat et rådyr? Når du bare ber om et tegn så kan du lett tolke hva som helst til å bli det du ønsker. Hadde du ikke sett rådyr hadde du antagelig tolket noe annet til å være et tegn - en bil som var lik din venns bil, den første vårblomsten osv.

Anonymkode: b4273...52c

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spurte om et sterkt tegn ifra en av mine gode venner som er død. Trengte det ikke der og da men at jeg fikk se noe som fikk meg til å vite at vedkommende er der. Ser aldri rådyr der jeg bor men ett par dager etter på det så fint et rådyr der å så på meg. Tilfeldig? 

Ja, tilfeldig. 

Skrevet

Ja det er tilfeldig. Men hvis du finner trøst i å tenke på at det er et tegn, ser jeg ikke noe galt i det. 

stjernestøv
Skrevet

Det er mange tegn bare vi legger merke til det. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor skulle det være akkurat et rådyr? Når du bare ber om et tegn så kan du lett tolke hva som helst til å bli det du ønsker. Hadde du ikke sett rådyr hadde du antagelig tolket noe annet til å være et tegn - en bil som var lik din venns bil, den første vårblomsten osv.

Gikk i klasse og var venninne med vedkommende. Hun sa jeg måtte være observant for spesielt rådyr og sommerfugl før hun skulle dø, siden de visst nok skal ha stor påvirkning til det åndeverden. Ts

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Ja, tilfeldig. 

Men tror dere på det åndelige liv da? Jeg har sett en død person stå foran meg, for så forsvinne. Helt siden jeg var liten har jeg merket ting. Min bror tror ikke på noen ting, forståelig nok da han ikke har sett noe. 

Jeg er veldig mottakelig. Ts

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men tror dere på det åndelige liv da? Jeg har sett en død person stå foran meg, for så forsvinne. Helt siden jeg var liten har jeg merket ting. Min bror tror ikke på noen ting, forståelig nok da han ikke har sett noe. 

Jeg er veldig mottakelig. Ts

Jada, jeg tror på åndelig liv og at det er noe etter døden, men at et rådyr som dukker opp flere dager etter at du har bedt om et tegn, det er bare tilfeldig. Om rådyr er et tegn fra noen som har gått bort så er jeg temmelig tungnem, så mange rådyr som vi har traskende rundt hos oss til tider... ;) Men for all del - om det gir deg ro og trygghet så er det det bare fint. :) 

stjernestøv
Skrevet

Da vi var på hytta hos foreldrene mine en gang satt det seg masse masse sommerfugler i et tre, er sikker på at det var en hilsen fra min bror som er død. Så mange sommerfugler har jeg aldri sett før på samme tid, han likte seg godt på hytta. 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk i klasse og var venninne med vedkommende. Hun sa jeg måtte være observant for spesielt rådyr og sommerfugl før hun skulle dø, siden de visst nok skal ha stor påvirkning til det åndeverden. Ts

Hvorfor akkurat rådyr og sommerfugler? Og når er en sommerfugl bare en sommerfugl, og når er det et tegn fra en avdød?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvorfor akkurat rådyr og sommerfugler? Og når er en sommerfugl bare en sommerfugl, og når er det et tegn fra en avdød?

Du kan google. Sommerfugl og rådyr knyttet til åndelig tro. Englene viser tegn med å vise disse eller en kronestykke, numerologi, sanger osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Fugler også

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du kan google. Sommerfugl og rådyr knyttet til åndelig tro. Englene viser tegn med å vise disse eller en kronestykke, numerologi, sanger osv. 

Men jeg vil ikke google, jeg vil høre hva du tenker om disse spørsmålene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men jeg vil ikke google, jeg vil høre hva du tenker om disse spørsmålene.

Jeg tror det er sånn at de som bryr seg om oss sender et tegn som for eks sommerfugl, fugl, fjær eller rådyr. Enten når man trenger det eller som et tegn man har bedt om. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tror det er sånn at de som bryr seg om oss sender et tegn som for eks sommerfugl, fugl, fjær eller rådyr. Enten når man trenger det eller som et tegn man har bedt om. 

Men du svarte ikke på spørsmålene mine. :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men du svarte ikke på spørsmålene mine. :) 

Hvis det er viktig å vite så tror jeg på det til en viss grad. Av og til dukker det opp noe som veileder oss videre eller at man får en viss anelse om at det er noe spesielt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvis det er viktig å vite så tror jeg på det til en viss grad. Av og til dukker det opp noe som veileder oss videre eller at man får en viss anelse om at det er noe spesielt. 

Dette var mine spørsmål:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Dette var mine spørsmål:

Det kan ikke jeg svare på altså.😬

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...