AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Spurte om et sterkt tegn ifra en av mine gode venner som er død. Trengte det ikke der og da men at jeg fikk se noe som fikk meg til å vite at vedkommende er der. Ser aldri rådyr der jeg bor men ett par dager etter på det så fint et rådyr der å så på meg. Tilfeldig? Anonymkode: 5d2bf...58f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Ja, hvorfor skulle det være akkurat et rådyr? Når du bare ber om et tegn så kan du lett tolke hva som helst til å bli det du ønsker. Hadde du ikke sett rådyr hadde du antagelig tolket noe annet til å være et tegn - en bil som var lik din venns bil, den første vårblomsten osv. Anonymkode: b4273...52c 3 Siter
Lillemus Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Spurte om et sterkt tegn ifra en av mine gode venner som er død. Trengte det ikke der og da men at jeg fikk se noe som fikk meg til å vite at vedkommende er der. Ser aldri rådyr der jeg bor men ett par dager etter på det så fint et rådyr der å så på meg. Tilfeldig? Anonymkode: 5d2bf...58f Ja, tilfeldig. 0 Siter
morsan Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Ja det er tilfeldig. Men hvis du finner trøst i å tenke på at det er et tegn, ser jeg ikke noe galt i det. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Det er mange tegn bare vi legger merke til det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hvorfor skulle det være akkurat et rådyr? Når du bare ber om et tegn så kan du lett tolke hva som helst til å bli det du ønsker. Hadde du ikke sett rådyr hadde du antagelig tolket noe annet til å være et tegn - en bil som var lik din venns bil, den første vårblomsten osv. Anonymkode: b4273...52c Gikk i klasse og var venninne med vedkommende. Hun sa jeg måtte være observant for spesielt rådyr og sommerfugl før hun skulle dø, siden de visst nok skal ha stor påvirkning til det åndeverden. Ts Anonymkode: 5d2bf...58f 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Lillemus skrev (1 time siden): Ja, tilfeldig. Men tror dere på det åndelige liv da? Jeg har sett en død person stå foran meg, for så forsvinne. Helt siden jeg var liten har jeg merket ting. Min bror tror ikke på noen ting, forståelig nok da han ikke har sett noe. Jeg er veldig mottakelig. Ts Anonymkode: 5d2bf...58f 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men tror dere på det åndelige liv da? Jeg har sett en død person stå foran meg, for så forsvinne. Helt siden jeg var liten har jeg merket ting. Min bror tror ikke på noen ting, forståelig nok da han ikke har sett noe. Jeg er veldig mottakelig. Ts Anonymkode: 5d2bf...58f Jada, jeg tror på åndelig liv og at det er noe etter døden, men at et rådyr som dukker opp flere dager etter at du har bedt om et tegn, det er bare tilfeldig. Om rådyr er et tegn fra noen som har gått bort så er jeg temmelig tungnem, så mange rådyr som vi har traskende rundt hos oss til tider... Men for all del - om det gir deg ro og trygghet så er det det bare fint. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Da vi var på hytta hos foreldrene mine en gang satt det seg masse masse sommerfugler i et tre, er sikker på at det var en hilsen fra min bror som er død. Så mange sommerfugler har jeg aldri sett før på samme tid, han likte seg godt på hytta. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Gikk i klasse og var venninne med vedkommende. Hun sa jeg måtte være observant for spesielt rådyr og sommerfugl før hun skulle dø, siden de visst nok skal ha stor påvirkning til det åndeverden. Ts Anonymkode: 5d2bf...58f Hvorfor akkurat rådyr og sommerfugler? Og når er en sommerfugl bare en sommerfugl, og når er det et tegn fra en avdød? Anonymkode: b4273...52c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvorfor akkurat rådyr og sommerfugler? Og når er en sommerfugl bare en sommerfugl, og når er det et tegn fra en avdød? Anonymkode: b4273...52c Du kan google. Sommerfugl og rådyr knyttet til åndelig tro. Englene viser tegn med å vise disse eller en kronestykke, numerologi, sanger osv. Anonymkode: 5d2bf...58f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du kan google. Sommerfugl og rådyr knyttet til åndelig tro. Englene viser tegn med å vise disse eller en kronestykke, numerologi, sanger osv. Anonymkode: 5d2bf...58f Men jeg vil ikke google, jeg vil høre hva du tenker om disse spørsmålene. Anonymkode: b4273...52c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men jeg vil ikke google, jeg vil høre hva du tenker om disse spørsmålene. Anonymkode: b4273...52c Jeg tror det er sånn at de som bryr seg om oss sender et tegn som for eks sommerfugl, fugl, fjær eller rådyr. Enten når man trenger det eller som et tegn man har bedt om. Anonymkode: 5d2bf...58f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tror det er sånn at de som bryr seg om oss sender et tegn som for eks sommerfugl, fugl, fjær eller rådyr. Enten når man trenger det eller som et tegn man har bedt om. Anonymkode: 5d2bf...58f Men du svarte ikke på spørsmålene mine. Anonymkode: b4273...52c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men du svarte ikke på spørsmålene mine. Anonymkode: b4273...52c Hvis det er viktig å vite så tror jeg på det til en viss grad. Av og til dukker det opp noe som veileder oss videre eller at man får en viss anelse om at det er noe spesielt. Anonymkode: 5d2bf...58f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis det er viktig å vite så tror jeg på det til en viss grad. Av og til dukker det opp noe som veileder oss videre eller at man får en viss anelse om at det er noe spesielt. Anonymkode: 5d2bf...58f Dette var mine spørsmål: Hvorfor akkurat rådyr og sommerfugler? Og når er en sommerfugl bare en sommerfugl, og når er det et tegn fra en avdød? Anonymkode: b4273...52c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dette var mine spørsmål: Hvorfor akkurat rådyr og sommerfugler? Og når er en sommerfugl bare en sommerfugl, og når er det et tegn fra en avdød? Anonymkode: b4273...52c Det kan ikke jeg svare på altså.😬 Anonymkode: 5d2bf...58f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.