Sakura Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Nye regler for dere som røyker og snuser hva synes deres? de vil tre i kraft mandag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Nye regler for dere som røyker og snuser hva synes deres? de vil tre i kraft mandag. Hvilke nye regler er det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars 12 minutes ago, stjernestøv said: Hvilke nye regler er det? Blir forbudt? Anonymkode: e2435...589 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir forbudt? Anonymkode: e2435...589 Hæ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars 30 minutes ago, stjernestøv said: Hæ? Nytt direktiv fra EU. https://www.aftenposten.no/norge/i/XMMa7b/snart-trer-eus-tobakksdirektiv-i-kraft-i-norge-dette-blir-endret Anonymkode: e2435...589 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nytt direktiv fra EU. https://www.aftenposten.no/norge/i/XMMa7b/snart-trer-eus-tobakksdirektiv-i-kraft-i-norge-dette-blir-endret Anonymkode: e2435...589 Ja mannen snakket om det nå, det berører ikke meg. 1 Siter
Sakura Skrevet 28. mars Forfatter Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir forbudt? Anonymkode: e2435...589 Nei, TV2 nyheter kan du lese mer. 0 Siter
Sakura Skrevet 28. mars Forfatter Skrevet 28. mars (endret) Det blir endringer på snusboksen og røykpakken tydeligere advarsel rettet mot helsen. Bilde og tekst blir større. Endret 28. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Krisebærblomsten skrev (16 minutter siden): Det blir endringer på snusboksen og røykpakken tydeligere advarsel rettet mot helsen. Bilde og tekst blir større. Jeg tror ikke det har så mye for seg egentlig. Det har jo i mange år allerede vært bilder og tekst på røykpakkene. Jeg tror ikke det hjelper å lage det større. Man reagerer kanskje på det med en gang, men så blir man gradvis mer og mer blind for det. Det mister effekten, akkurat som ved nåværende format. Anonymkode: 8a6a3...139 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars stjernestøv skrev (8 timer siden): Hvilke nye regler er det? Ingenting. Bare at pakningene skal ha tydeligere advarsler. Og norge er unntatt reglene fordi snus er forbudt i EU. Det heter nicotine pouches, og inneholder ikke tobakk. I annerledeslandet norge er det forbudt med det som er lovlig i resten av EU, og det som er forbudt i EU er lovlig i norge. Norge skal bare vise resten av verden hvor mye vi har forstått, og hvor viktig ungdommens helse er, som om resten av verden bryr seg så veldig…. flaut 0 Siter
Sakura Skrevet 28. mars Forfatter Skrevet 28. mars (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror ikke det har så mye for seg egentlig. Det har jo i mange år allerede vært bilder og tekst på røykpakkene. Jeg tror ikke det hjelper å lage det større. Man reagerer kanskje på det med en gang, men så blir man gradvis mer og mer blind for det. Det mister effekten, akkurat som ved nåværende format. Anonymkode: 8a6a3...139 Jeg tror ikke de som snuser og røyker blir skremt av dette. Endret 28. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 28. mars Forfatter Skrevet 28. mars UtakknemligDiva skrev (3 timer siden): Ingenting. Bare at pakningene skal ha tydeligere advarsler. Og norge er unntatt reglene fordi snus er forbudt i EU. Det heter nicotine pouches, og inneholder ikke tobakk. I annerledeslandet norge er det forbudt med det som er lovlig i resten av EU, og det som er forbudt i EU er lovlig i norge. Norge skal bare vise resten av verden hvor mye vi har forstått, og hvor viktig ungdommens helse er, som om resten av verden bryr seg så veldig…. flaut Jeg tror ikke tobakk salget går ned med nye pakker og bokser. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Krisebærblomsten skrev (51 minutter siden): Jeg tror ikke tobakk salget går ned med nye pakker og bokser. Nei. Bortkastede ressurser som vanlig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars UtakknemligDiva skrev (11 timer siden): Ingenting. Bare at pakningene skal ha tydeligere advarsler. Og norge er unntatt reglene fordi snus er forbudt i EU. Det heter nicotine pouches, og inneholder ikke tobakk. I annerledeslandet norge er det forbudt med det som er lovlig i resten av EU, og det som er forbudt i EU er lovlig i norge. Norge skal bare vise resten av verden hvor mye vi har forstått, og hvor viktig ungdommens helse er, som om resten av verden bryr seg så veldig…. flaut ok hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.