Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nye regler for dere som røyker og snuser  hva synes deres? de vil tre i kraft mandag. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden):

Nye regler for dere som røyker og snuser  hva synes deres? de vil tre i kraft mandag. 

Hvilke nye regler er det? 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutes ago, stjernestøv said:

Blir forbudt?

Anonymkode: e2435...589

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blir forbudt?

Hæ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Blir forbudt?

Nei, TV2 nyheter kan du lese mer.  

Skrevet (endret)

Det blir endringer på snusboksen og røykpakken tydeligere advarsel rettet mot helsen. Bilde og tekst blir større. 

Endret av Krisebærblomsten
AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (16 minutter siden):

Det blir endringer på snusboksen og røykpakken tydeligere advarsel rettet mot helsen. Bilde og tekst blir større. 

Jeg tror ikke det har så mye for seg egentlig. Det har jo i mange år allerede vært bilder og tekst på røykpakkene. Jeg tror ikke det hjelper å lage det større. Man reagerer kanskje på det med en gang, men så blir man gradvis mer og mer blind for det. Det mister effekten, akkurat som ved nåværende format. 

Anonymkode: 8a6a3...139

UtakknemligDiva
Skrevet
stjernestøv skrev (8 timer siden):

Ingenting. Bare at pakningene skal ha tydeligere advarsler. Og norge er unntatt reglene fordi snus er forbudt i EU. Det heter nicotine pouches, og inneholder ikke tobakk. I annerledeslandet norge er det forbudt med det som er lovlig i resten av EU, og det som er forbudt i EU er lovlig i norge. 

Norge skal bare vise resten av verden hvor mye vi har forstått, og hvor viktig ungdommens helse er, som om resten av verden bryr seg så veldig…. flaut

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke det har så mye for seg egentlig. Det har jo i mange år allerede vært bilder og tekst på røykpakkene. Jeg tror ikke det hjelper å lage det større. Man reagerer kanskje på det med en gang, men så blir man gradvis mer og mer blind for det. Det mister effekten, akkurat som ved nåværende format. 

Anonymkode: 8a6a3...139

Jeg tror ikke de som snuser og røyker blir skremt av dette. 

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (3 timer siden):

Ingenting. Bare at pakningene skal ha tydeligere advarsler. Og norge er unntatt reglene fordi snus er forbudt i EU. Det heter nicotine pouches, og inneholder ikke tobakk. I annerledeslandet norge er det forbudt med det som er lovlig i resten av EU, og det som er forbudt i EU er lovlig i norge. 

Norge skal bare vise resten av verden hvor mye vi har forstått, og hvor viktig ungdommens helse er, som om resten av verden bryr seg så veldig…. flaut

Jeg tror ikke tobakk salget går ned med nye  pakker og bokser. 

UtakknemligDiva
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (51 minutter siden):

Jeg tror ikke tobakk salget går ned med nye  pakker og bokser. 

Nei. Bortkastede ressurser som vanlig.

stjernestøv
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (11 timer siden):

ok hehe :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...