AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Du med grått; farger eller striper du håret? Anonymkode: a81d4...36a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg fikk mine første grå hår i tredveårene. Bryr meg ikke. Farger det når jeg gidder, et par ganger i året. Anonymkode: 148b8...428 0 Siter
Osten Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Har noe grått hår. Farger det innimellom, i lange perioder gidder jeg ikke. 0 Siter
Frigg Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg var 25 år da jeg først fant grå hår. Farget det til jeg var i begynnelsen av femtiårene, men nå har jeg hvitt hår. Jeg har ofte blitt spurt om jeg farger det hvitt og fått mye skryt for fargen. Nå er jeg i slutten av sekstiårene og har vært stolt av min hårfarge hele veien. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg farget det og stripet det mye når jeg var yngre og ikke fordi det var grått, nå gidder jeg ikke mer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Mannen min mener at jeg bør stripe det. Ts. Anonymkode: a81d4...36a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Det er jo så flott. Jeg har ikke grått men legger inn grå striper i håret. Synes det er skikkelig pent. Anonymkode: 9204d...7ce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo så flott. Jeg har ikke grått men legger inn grå striper i håret. Synes det er skikkelig pent. Anonymkode: 9204d...7ce Jeg har ikke noe imot grått på andre. På meg selv derimot... Anonymkode: a81d4...36a 0 Siter
morsan Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg har farget eller stripet håret i ca 40 år Jeg har en døll mellomblond hårfarge fra naturens side, og jeg har ikke sluttet å farge det selv om det etterhvert har blitt mer og mer grått i etterveksten. Jeg har «løpende vurdering» om hvor lenge jeg skal holde på med dette. Foreløpig holder jeg stand. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg farger eller striper mitt. Stoppet opp en periode, men mistrivdes med blandingsfarge. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars morsan skrev (25 minutter siden): Jeg har farget eller stripet håret i ca 40 år Jeg har en døll mellomblond hårfarge fra naturens side, og jeg har ikke sluttet å farge det selv om det etterhvert har blitt mer og mer grått i etterveksten. Jeg har «løpende vurdering» om hvor lenge jeg skal holde på med dette. Foreløpig holder jeg stand. Jeg kan signere her jeg 1 Siter
laban Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg har elendig hårvekst og er "nødt til" å ha kort hår. Derfor er jeg hos frisøren hver 3. måned for å bli klippet. Da tar jeg samtidig "minicolor"-behandling i en farge som er svært nær den jeg har fra naturens side (og som er ganske kjedelig). Den blekes noe i løpet av 3 mnd, men da ser det mer ut som striper når det grå bryter gjennom. Jeg er ikke høy, så "alle" som går ved siden av meg, kan se rett ned på etterveksten . Derfor er det ikke aktuelt med en annen farge som vil gjøre etterveksten enda mer markert/synlig. Vi blir ganske tidlig grå i min slekt, jeg har vel holdt på med dette omtrent 25 år. Men frisør er også det eneste i kategorien "skjønnhet og velvære" jeg bruker penger på (bortsett fra deodorant). 0 Siter
Grendel Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg har en del grå hår. Det er uaktuelt å farge. Jeg kan ikke plutselig stille med kastanjebrunt hår nå. 0 Siter
Marye Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Mamma og pappa fikk ikke grått hår før de var eldre, men jeg fikk ca 34. Farger det.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg får si som Mette Marit og deg ts. Det ser ikke bra ut Anonymkode: 635f1...bab 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg fikk mine første grå hår i tredveårene, har aldri giddet farge. Tok en ganske synlig rød glansvask en gang, mannen min så det ikke en gang. Det tar jeg som et tegn på at han elsker neg som jeg er. 😂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.