AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg bruker zyprexa 5mg, har gjort det i et år. Nå skal jeg prøve Solian istedenfor fordi jeg jeg har gått så veldig opp i vekt av Zyprexa... Jeg har fått resept av psykiater , men glemte å spørre om jeg må ha et opphold fra zyprexa før jeg begynner på Solian Noen med erfaring? Anonymkode: a7b77...1b3 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg overlappet dvs jeg gikk på solian mens jeg tok en mindre dose zyprexa. Noen uker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ring legen på mandag. Anonymkode: 94a58...32f 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det vanlige tror jeg er å overlappe, men det skulle legen din ha fortalt deg og evt satt opp en plan. 0 Siter
GT1 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Unnskyld at jeg spør, men hva er forskjellen på Zyprexa og Solian? Jeg går på Zyprexa og må ha Wegovy i tillegg pga vektproblemer. Jeg visste ikke om Solian som et alternativ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.