AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg bruker zyprexa 5mg, har gjort det i et år. Nå skal jeg prøve Solian istedenfor fordi jeg jeg har gått så veldig opp i vekt av Zyprexa... Jeg har fått resept av psykiater , men glemte å spørre om jeg må ha et opphold fra zyprexa før jeg begynner på Solian Noen med erfaring? Anonymkode: a7b77...1b3 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg overlappet dvs jeg gikk på solian mens jeg tok en mindre dose zyprexa. Noen uker. 0 Siter
Vendi Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Det vanlige tror jeg er å overlappe, men det skulle legen din ha fortalt deg og evt satt opp en plan. 0 Siter
GT1 Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Unnskyld at jeg spør, men hva er forskjellen på Zyprexa og Solian? Jeg går på Zyprexa og må ha Wegovy i tillegg pga vektproblemer. Jeg visste ikke om Solian som et alternativ 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars GT1 skrev (1 time siden): Unnskyld at jeg spør, men hva er forskjellen på Zyprexa og Solian? Jeg går på Zyprexa og må ha Wegovy i tillegg pga vektproblemer. Jeg visste ikke om Solian som et alternativ Solian er ett annet antipsykotisk middel. Det regnes som bra/effektivt. Og mindre fetende. Virkning varierer fra person til person, jeg gikk tilbake til zyprexa. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Worrisome_plenty skrev (6 timer siden): Solian er ett annet antipsykotisk middel. Det regnes som bra/effektivt. Og mindre fetende. Virkning varierer fra person til person, jeg gikk tilbake til zyprexa. Hva som gjorde at du gikk tilbake til Zyprexa? Anonymkode: a7b77...1b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Worrisome_plenty skrev (8 timer siden): Jeg overlappet dvs jeg gikk på solian mens jeg tok en mindre dose zyprexa. Noen uker. brukte du høy dose Zyprexa? Anonymkode: a7b77...1b3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Jeg brukte solian en periode men fikk veldig restless legs av det, grusomt. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva som gjorde at du gikk tilbake til Zyprexa? Anonymkode: a7b77...1b3 Bedre effekt. AnonymBruker skrev (10 timer siden): brukte du høy dose Zyprexa? Anonymkode: a7b77...1b3 10 mg før bytte, ned til 5 mens jeg overlapper. Solian husker jeg ikke hvor mye jeg tok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Worrisome_plenty skrev (På 29.3.2026 den 12.12): Bedre effekt. 10 mg før bytte, ned til 5 mens jeg overlapper. Solian husker jeg ikke hvor mye jeg tok. Bedre effekt på angst og depresjon? Anonymkode: a7b77...1b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bedre effekt på angst og depresjon? Anonymkode: a7b77...1b3 overlapper ? betyr det at du en tid bruker begge to? Anonymkode: a7b77...1b3 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 2. april Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bedre effekt på angst og depresjon? Anonymkode: a7b77...1b3 Jeg har schizofreni. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): overlapper ? betyr det at du en tid bruker begge to? Anonymkode: a7b77...1b3 Ja. Men da stadig mindre zyprexa og stadig mer Solian. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.