Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen sett serien på Netflix?  Og var den bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest alle bøkene, og er hard core HH-fan - og jeg synes serien var KJEMPEBRA!!!

Skrevet

Har sett første episode. Holder også på med første lydbok. 

Lillemus
Skrevet

Har ikke sett den (ennå), men vi har sett "Mordene i Sogn" som er bygget på Jørgen Jægers bøker. Den likte vi godt, selv om jeg har sett for meg Ole Vik som noe helt annet enn Kristoffer Hivju! 😆

AnonymBruker
Skrevet

Helt ok, sett 4 episoder til nå. Litt platt og VELDIG amerikanisert, men helt grei.

Anonymkode: 0eaa6...88b

Skrevet
Lillemus skrev (4 timer siden):

Har ikke sett den (ennå), men vi har sett "Mordene i Sogn" som er bygget på Jørgen Jægers bøker. Den likte vi godt, selv om jeg har sett for meg Ole Vik som noe helt annet enn Kristoffer Hivju! 😆

Jeg er helt enig. Ole Vik er en korpulent og makelig brumlebasse som helst spiser gatekjøkkenmat. Hivju er altfor sprek.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle se sammen med mannen men det er jo et slit å få ham til å se det samme som meg.  Så jeg har ikke startet enda.  Men skal nok se og også se Mordene i Sogn og Shetland.  Men jeg så en episode av Matlock i går før jeg sovnet.  Den er sånn passelig å se når man skal sove, ikke for spennende.

Skrevet
Lady HM skrev (På 28.3.2026 den 16.57):

Jeg har lest alle bøkene, og er hard core HH-fan - og jeg synes serien var KJEMPEBRA!!!

Nå har jeg sett den ferdig.  Og jeg synes den var utrolig spennende, men ganske voldsom.  For voldsom for mannen min 😉.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...