Lady HM Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Jeg har lest alle bøkene, og er hard core HH-fan - og jeg synes serien var KJEMPEBRA!!! 1 Siter
Glitter Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Har sett første episode. Holder også på med første lydbok. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Har ikke sett den (ennå), men vi har sett "Mordene i Sogn" som er bygget på Jørgen Jægers bøker. Den likte vi godt, selv om jeg har sett for meg Ole Vik som noe helt annet enn Kristoffer Hivju! 😆 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Helt ok, sett 4 episoder til nå. Litt platt og VELDIG amerikanisert, men helt grei. Anonymkode: 0eaa6...88b 0 Siter
Babette Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Lillemus skrev (4 timer siden): Har ikke sett den (ennå), men vi har sett "Mordene i Sogn" som er bygget på Jørgen Jægers bøker. Den likte vi godt, selv om jeg har sett for meg Ole Vik som noe helt annet enn Kristoffer Hivju! 😆 Jeg er helt enig. Ole Vik er en korpulent og makelig brumlebasse som helst spiser gatekjøkkenmat. Hivju er altfor sprek. 1 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars Forfatter Skrevet 29. mars Jeg tenkte jeg skulle se sammen med mannen men det er jo et slit å få ham til å se det samme som meg. Så jeg har ikke startet enda. Men skal nok se og også se Mordene i Sogn og Shetland. Men jeg så en episode av Matlock i går før jeg sovnet. Den er sånn passelig å se når man skal sove, ikke for spennende. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars Forfatter Skrevet 31. mars Lady HM skrev (På 28.3.2026 den 16.57): Jeg har lest alle bøkene, og er hard core HH-fan - og jeg synes serien var KJEMPEBRA!!! Nå har jeg sett den ferdig. Og jeg synes den var utrolig spennende, men ganske voldsom. For voldsom for mannen min 😉. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.