AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Eventuelt hvorfor ikke? Jeg trives godt i jobben min. Anonymkode: 26c5d...d68 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Jeg kunne ikke tenke meg det fordi jeg ikke har mye tålmodighet med barn og hadde blitt utstlitt etter ti minutter av støynivået. Anonymkode: d6f6e...9a0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg kunne ikke tenke meg det fordi jeg ikke har mye tålmodighet med barn og hadde blitt utstlitt etter ti minutter av støynivået. Anonymkode: d6f6e...9a0 Jeg forstår. Man må tåle mange baller i luften på en gang. Har du egne barn? Anonymkode: 26c5d...d68 0 Siter
Grendel Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Jeg litt for glad i det jeg jobber med, så nei. Jeg har hatt to barn i barnehage og vært med et par dager. Inntrykket mitt er at det er overraskende stille og rolig. Førskolelærere er veldig flinke til å håndtere mange barn på en gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Grendel skrev (5 minutter siden): Jeg litt for glad i det jeg jobber med, så nei. Jeg har hatt to barn i barnehage og vært med et par dager. Inntrykket mitt er at det er overraskende stille og rolig. Førskolelærere er veldig flinke til å håndtere mange barn på en gang. Min erfaring er at det varierer ledig fra avdeling til avdelingen mtp støynivå. Ts Anonymkode: 26c5d...d68 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring er at det varierer ledig fra avdeling til avdelingen mtp støynivå. Ts Anonymkode: 26c5d...d68 Varierer veldig... Anonymkode: 26c5d...d68 1 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Jobbet i praksis i barnehage og kunne ikke tenkt meg det nå nei, barn er krevende. 0 Siter
Grendel Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Min erfaring er at det varierer ledig fra avdeling til avdelingen mtp støynivå. Ts Anonymkode: 26c5d...d68 Ja, det var et tema. Jeg tror det var støymålere på veggen en periode.... Allikevel mindre kaos enn folk kanskje ser for seg. Mindre enn jeg så for meg i alle fall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Grendel skrev (16 minutter siden): Ja, det var et tema. Jeg tror det var støymålere på veggen en periode.... Allikevel mindre kaos enn folk kanskje ser for seg. Mindre enn jeg så for meg i alle fall. Ja, man danner seg gjerne et bilde av hvordan en dag i bhg ser ut. Vi har det veldig harmonisk der hvor jeg jobber. Anonymkode: 26c5d...d68 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Nei, jeg elsker mine egne barn, men hadde ikke orket støynivået i bhg. Ser stor forskjell på de bhg som besøker oss på jobben, noen har kustus på barna, de er stille og rolige og man merker knapt at de er der. Andre ser ut til å praktisere fullt frislipp og fri for de voksne og ungene er omtrent oppetter veggene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Lillemus skrev (6 minutter siden): Nei, jeg elsker mine egne barn, men hadde ikke orket støynivået i bhg. Ser stor forskjell på de bhg som besøker oss på jobben, noen har kustus på barna, de er stille og rolige og man merker knapt at de er der. Andre ser ut til å praktisere fullt frislipp og fri for de voksne og ungene er omtrent oppetter veggene. Det er store, individuelle forskjeller innad i en barnehage. Anonymkode: 26c5d...d68 1 Siter
Glitter Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Absolutt ikke. Har vært to uker i praksis. Likte det ikke. Er ikke så sykt glad i barn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Jeg har jobbet som tilkallingsvikar for en del år siden og det var trivelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forstår. Man må tåle mange baller i luften på en gang. Har du egne barn? Anonymkode: 26c5d...d68 Nei, har valgt å ikke ha egne barn. Anonymkode: d6f6e...9a0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Glitter skrev (54 minutter siden): Absolutt ikke. Har vært to uker i praksis. Likte det ikke. Er ikke så sykt glad i barn. Hva med venner til egne barn? Anonymkode: 26c5d...d68 0 Siter
Grendel Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eventuelt hvorfor ikke? Jeg trives godt i jobben min. Anonymkode: 26c5d...d68 Jeg lurer litt på hvorfor du spør hva andre ville gjort. Du trives i din jobb. Jeg kan godt forstå at det er givende å jobbe i barnehage, selv om det ikke er "min greie". Jeg jobber med teknologi/ beregninger og trives med det. Kunne du tenkt deg min jobb? 0 Siter
Glitter Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva med venner til egne barn? Anonymkode: 26c5d...d68 Ser ikke noe til de. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Grendel skrev (27 minutter siden): Jeg lurer litt på hvorfor du spør hva andre ville gjort. Du trives i din jobb. Jeg kan godt forstå at det er givende å jobbe i barnehage, selv om det ikke er "min greie". Jeg jobber med teknologi/ beregninger og trives med det. Kunne du tenkt deg min jobb? Nei, jeg kunne ikke tenke meg din jobb fordi jeg har ingen kunnskap/forståelse for faget. Anonymkode: 26c5d...d68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars 17 hours ago, AnonymBruker said: Eventuelt hvorfor ikke? Jeg trives godt i jobben min. Anonymkode: 26c5d...d68 Alt for mye bråk, dårlig betalt, generelt slitsomt. Så nei takk. Anonymkode: a1743...7d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Alt for mye bråk, dårlig betalt, generelt slitsomt. Så nei takk. Anonymkode: a1743...7d1 Enig i at det er en krevende jobb som ikke er godt nok betalt. Ts Anonymkode: 26c5d...d68 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.