AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Ca minst 20 enheter per kveld alkohol 2-3 ganger per uke i 3 år. Eventuelt hvordan ødelegger det? For min del ble skolegang nedprioritert og karakterene elendige. @nachnoo? Anonymkode: 325a3...899 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ca minst 20 enheter per kveld alkohol 2-3 ganger per uke i 3 år. Eventuelt hvordan ødelegger det? For min del ble skolegang nedprioritert og karakterene elendige. @nachnoo? Anonymkode: 325a3...899 Nei, ikke over så kort tid og ikke engang hver ukedag. Men det skader jo mht skolegang og "senplager" på den måten. Anonymkode: 3831e...c96 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, ikke over så kort tid og ikke engang hver ukedag. Men det skader jo mht skolegang og "senplager" på den måten. Anonymkode: 3831e...c96 Åh, så bra da! Var litt redd for at det har hemmet utviklingen min på en måte. Anonymkode: 325a3...899 0 Siter
nachnoo Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ca minst 20 enheter per kveld alkohol 2-3 ganger per uke i 3 år. Eventuelt hvordan ødelegger det? For min del ble skolegang nedprioritert og karakterene elendige. @nachnoo? Anonymkode: 325a3...899 Det er åpenbart at det har skadet en ung hjerne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars nachnoo skrev (6 minutter siden): Det er åpenbart at det har skadet en ung hjerne. Da tenker du på redusert ytelse/fokus på skolearbeid? Eller tenker du på noe mere? Anonymkode: 325a3...899 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Andre her som drakk mye? Hvilke konsekvenser fikk det for deg? Anonymkode: 325a3...899 0 Siter
nachnoo Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Da tenker du på redusert ytelse/fokus på skolearbeid? Eller tenker du på noe mere? Anonymkode: 325a3...899 Jeg tenker i første rekke på kognitive funksjoner. Men man vet aldri hvilke deler av hjernen som skades mest og hvilke konsekvenser det har. Generelt er unge hjerner mer utsatt for skade enn voksne hjerner. 1 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Andre her som drakk mye? Hvilke konsekvenser fikk det for deg? Anonymkode: 325a3...899 På videregående når jeg var 16. Alkoholen var ikke hovedgrunnen, men den ble en del av at problemene mine økte kan du si. Jeg drakk 3 dager i uka, vi festet mye der jeg var og vi startet unge. Alkohol og fest ble liksom den eneste tiden jeg følte meg levende. Jeg fikk enda mer redusert energi i hverdagen. Jeg var deprimert og utslitt fra før, me det ble verre når jeg drakk så mye men jeg skjønte det ikke da og jeg var desperat etter å være lykkelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars nachnoo skrev (1 time siden): Jeg tenker i første rekke på kognitive funksjoner. Men man vet aldri hvilke deler av hjernen som skades mest og hvilke konsekvenser det har. Generelt er unge hjerner mer utsatt for skade enn voksne hjerner. Er skadene irreversible? Anonymkode: 325a3...899 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars UtakknemligDiva skrev (42 minutter siden): På videregående når jeg var 16. Alkoholen var ikke hovedgrunnen, men den ble en del av at problemene mine økte kan du si. Jeg drakk 3 dager i uka, vi festet mye der jeg var og vi startet unge. Alkohol og fest ble liksom den eneste tiden jeg følte meg levende. Jeg fikk enda mer redusert energi i hverdagen. Jeg var deprimert og utslitt fra før, me det ble verre når jeg drakk så mye men jeg skjønte det ikke da og jeg var desperat etter å være lykkelig. Jeg følte meg også levende når jeg drakk. Og fri. Jeg var veldig hemmet og sjenert til vanlig. Når sluttet du å drikke så mye? Anonymkode: 325a3...899 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.