AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Jeg ser selvsagt ikke på det, men det viser "første bilde" på videoen. Jeg synes det er helt grusomt da jeg elsker dyr og har dyp respekt for dem. Anonymkode: 298b6...f3f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Kanskje du har stoppet opp en gang hvor slike ting er blitt vist, og da vil algoritmene gjøre det sånn at du får se mer av det. Anonymkode: 5214c...117 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje du har stoppet opp en gang hvor slike ting er blitt vist, og da vil algoritmene gjøre det sånn at du får se mer av det. Anonymkode: 5214c...117 Ja, det kan være. Huff, det er virkelig mye forferdelig behandling av dyr verden over. Det knuser hjertet mitt. Anonymkode: 298b6...f3f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Hva slags mishandling er dette? Anonymkode: 0ea7a...c54 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags mishandling er dette? Anonymkode: 0ea7a...c54 Anonymkode: 0ea7a...c54 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags mishandling er dette? Anonymkode: 0ea7a...c54 Mishandling av spesielt hester, esler, katter og hunder i Afrika og Asia. Anonymkode: 298b6...f3f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Dette er en del av pakken man aksepterer hvis man vil bruke Facebook. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars psykedeliker skrev (29 minutter siden): Dette er en del av pakken man aksepterer hvis man vil bruke Facebook. Det er nok dessverre det. Ts. Anonymkode: 298b6...f3f 0 Siter
Sakura Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 30.3.2026 den 17.31): Mishandling av spesielt hester, esler, katter og hunder i Afrika og Asia. Anonymkode: 298b6...f3f Så grusomt😢dette kommer ikke opp FB min heldigvis. Går det an og klage eller blokkere annonsen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april Skrevet 5. april Sakura skrev (På 4.4.2026 den 19.13): Så grusomt😢dette kommer ikke opp FB min heldigvis. Går det an og klage eller blokkere annonsen? Jeg vet ikke helt. Er ikke så teknisk av meg. Skal prøve. Anonymkode: 298b6...f3f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.