AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Er renholder og begynt å fått veldig vondt i albuen. Hver gang jeg roterer den og strekker den ut. Noen som vet? Anonymkode: bbed7...527 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Ville tatt en tur til fastlegen. God bedring! Anonymkode: 5a2db...113 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ville tatt en tur til fastlegen. God bedring! Anonymkode: 5a2db...113 Takk ❣️ Anonymkode: bbed7...527 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Tennisalbum er som regel ikke vondt i selve leddet, men litt lenger inn. Hvis du klemmer på overarmen ca 1 cm inn fra selve leddet, gjør det ekstra vondt da? Det var slik legen diagnostiserte tennisalbue på meg. (Samt også mine beskrivelser av symptomene da). Gikk til fysio og fikk noen gode øvelser jeg giorde et par måneder og da gikk det over. Anonymkode: 1bbc9...988 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.