AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg har ikke forsøkt dette nå. Jeg unngår dem. Jeg har prøvd to ganger å ringe den med tlf samtalen. Da har jeg gjort mitt. Som jeg sier server så mange stygge og feige mennesker der ute som ikke kan si noe og bare forsvinner! Så nei jeg er ikke stygg med andre heller dem. Og da mister man troen på gode mennesker. Bare baksnakking, mennesker som tror de er bedre enn andre, dømmende osv. Anonymkode: 2b921...c6e Jeg forstår det er vondt for deg, men det beste rådet er å godta og leve med situasjonen slik den er. Lev livet ditt slik du ønsker og ta vare på deg selv. Når en har prøvd å løse problem og konflikt og motparten ikke ønsker da må en bare gå videre og godta det selv om det er sårt. Legg ned hevntanker og ha fokus på å leve et liv som du ønsker å ha. La ikke andre mennesker påvirke hvordan du skal ha det. Ja er mye elendighet og dømming av mennesker der ute. Men som Haaland sa i team pølsa. En skal ikke bry seg om hva andre tenker om en. Og det har han helt rett i, for da blir en bundet og låst av å bekymre seg om det. Ja du vet at du ikke er feilfri, men det er ikke dem som tenker dritt om deg heller. Søk fokus på det positive i livet ditt og med deg selv. Jeg gjør det så godt jeg kan. Anonymkode: a495d...ee4 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg forstår det er vondt for deg, men det beste rådet er å godta og leve med situasjonen slik den er. Lev livet ditt slik du ønsker og ta vare på deg selv. Når en har prøvd å løse problem og konflikt og motparten ikke ønsker da må en bare gå videre og godta det selv om det er sårt. Legg ned hevntanker og ha fokus på å leve et liv som du ønsker å ha. La ikke andre mennesker påvirke hvordan du skal ha det. Ja er mye elendighet og dømming av mennesker der ute. Men som Haaland sa i team pølsa. En skal ikke bry seg om hva andre tenker om en. Og det har han helt rett i, for da blir en bundet og låst av å bekymre seg om det. Ja du vet at du ikke er feilfri, men det er ikke dem som tenker dritt om deg heller. Søk fokus på det positive i livet ditt og med deg selv. Jeg gjør det så godt jeg kan. Anonymkode: a495d...ee4 Du har rett. Jeg har det veldig vondt. Ja, det er sant og derfor har jeg mistet all tro på snille mennesker. De tenker bare på seg selv og det som gagner seg selv. Tar feige og stygge løsninger ovenfor andre. Og ser at ingen vil meg godt. Jeg er for meg selv. Nei, har det ikke godt eller fint eller bra med det, men sånn er det. Mennesker trenger egentlig mennesker. Har du selv fine folk i ditt liv? Bra du har det så godt som du kan! Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
Grendel Skrevet 4. april Skrevet 4. april Problemet i tråden her er at vi vet altfor lite om hva det handler om. Jeg opplever i veldig liten grad at noen er stygge mot meg. De fleste ønsker å være snille og hjelpsomme. Samtidig tenker jeg man ikke må ha for høye forventninger til hvor mye andre skal stille opp. Folk er seg selv nærmest, og det er helt naturlig. Folk har sine egne ting. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april Grendel skrev (6 timer siden): Problemet i tråden her er at vi vet altfor lite om hva det handler om. Jeg opplever i veldig liten grad at noen er stygge mot meg. De fleste ønsker å være snille og hjelpsomme. Samtidig tenker jeg man ikke må ha for høye forventninger til hvor mye andre skal stille opp. Folk er seg selv nærmest, og det er helt naturlig. Folk har sine egne ting. Kan være, men det går vel mest i at jeg ikke ønsker å bli gjenkjent. De eksemplene jeg har nevnt er denne personen vi har hatt tlf samtale med. Nå har vedkommende ikke ringt meg på snart to mnd. Jeg har prøvd to ganger. Ikke svar og ikke ringt opp igjen. Disse personene som driver makt for å få det som de vil ovenfor meg. Og familien som har påske besøk uten jeg er bedt. Og ellers lite hyggelig mennesker. Og dette med at så lenge det gagner dem selv bryr de seg lite om andre. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og familien som har påske besøk uten jeg er bedt. Anonymkode: 2b921...c6e Men var det ikke du som brøt kontakten med familien din med å gå under en krangel og ikke ta kontakt med dem igjen? Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
Grendel Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan være, men det går vel mest i at jeg ikke ønsker å bli gjenkjent. De eksemplene jeg har nevnt er denne personen vi har hatt tlf samtale med. Nå har vedkommende ikke ringt meg på snart to mnd. Jeg har prøvd to ganger. Ikke svar og ikke ringt opp igjen. Disse personene som driver makt for å få det som de vil ovenfor meg. Og familien som har påske besøk uten jeg er bedt. Og ellers lite hyggelig mennesker. Og dette med at så lenge det gagner dem selv bryr de seg lite om andre. Anonymkode: 2b921...c6e Ønsker du å treffe dem? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april Grendel skrev (43 minutter siden): Ønsker du å treffe dem? Du spør godt. Vet ikke helt. Men uansett å ikke bli bedt. Da kan man velge. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Men var det ikke du som brøt kontakten med familien din med å gå under en krangel og ikke ta kontakt med dem igjen? Anonymkode: 63ccd...42e Vi hadde en diskusjon og har ikke hatt kontakt siden. Vil ikke si jeg brøt kontakten da. Men nei jeg har ikke tatt kontakt. Det har ingen. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi hadde en diskusjon og har ikke hatt kontakt siden. Vil ikke si jeg brøt kontakten da. Men nei jeg har ikke tatt kontakt. Det har ingen. Anonymkode: 2b921...c6e Da ligger jo ballen like mye hos deg for å ta kontakt igjen. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da ligger jo ballen like mye hos deg for å ta kontakt igjen. Anonymkode: 63ccd...42e Jeg er veldig skuffet her! Både hvordan og hvorfor. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig skuffet her! Både hvordan og hvorfor. Anonymkode: 2b921...c6e Ja, det vet vi. Men i stedet for å forbli i den skuffelsen og grave i den og dyrke den så mye som mulig, hva med gå videre? Ta et valg om du ønsker kontakt med din familie og prat med dem. Eller bestem deg for at du ikke ønsker det, legg det bak deg og gå videre. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, det vet vi. Men i stedet for å forbli i den skuffelsen og grave i den og dyrke den så mye som mulig, hva med gå videre? Ta et valg om du ønsker kontakt med din familie og prat med dem. Eller bestem deg for at du ikke ønsker det, legg det bak deg og gå videre. Anonymkode: 63ccd...42e Ja, du har sikkert rett! Det er bare blitt så mange av dem. Er bare blitt mer og mer lei meg. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, du har sikkert rett! Det er bare blitt så mange av dem. Er bare blitt mer og mer lei meg. Anonymkode: 2b921...c6e Du har blitt mer og mer lei deg i 11 måneder nå. Det er på tide å gjøre noe annet. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du har blitt mer og mer lei deg i 11 måneder nå. Det er på tide å gjøre noe annet. Anonymkode: 63ccd...42e Ja, det har vært et veldig veldig tungt år for meg. Håper det kommer bedre tider, men skeptisk. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det har vært et veldig veldig tungt år for meg. Håper det kommer bedre tider, men skeptisk. Anonymkode: 2b921...c6e Du kan håpe. Eller du kan gjøre noe med det selv. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Denne, Anonymkode: eac47...855 Hva denne? Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2026 den 17.21): Jeg bare spurte for jeg har en person som har gått veldig langt ovenfor meg for å få det som vedkommende ønsker. Og jeg blir sikkert et lett bytte. Derfor jeg lurte på hvor stygg noen vil være med andre når det gagner dem., Anonymkode: 2b921...c6e Ja, det er vel kjent, dessverre, at noen få kan gå langt i å få dekket egne behov, og er i stand til å manipulere/overtale, lyve, bedra, true, utøve fysisk/psykisk/emosjonell vold, fornedrige etc. mot andre. Likevel prøver de aller fleste menneskene å gjøre godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april Eva Sofie skrev (2 timer siden): Ja, det er vel kjent, dessverre, at noen få kan gå langt i å få dekket egne behov, og er i stand til å manipulere/overtale, lyve, bedra, true, utøve fysisk/psykisk/emosjonell vold, fornedrige etc. mot andre. Likevel prøver de aller fleste menneskene å gjøre godt. Ja, det er sant dessverre. De går langt for egne og bryr seg ikke om andre. Veldig trist. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.